Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2732093 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #9660 Gepost op: 4 oktober 2015, 02:52:59
Citaat van: Red Cross Medic link=msg=1376951 date=1443905774
Als het gewoon in een woning is...waarom is er dan politie nodig? Is hier eerder een uitzondering dat er politie tp komt bij gaslek of co melding dan dat ze standaard meerijden.

Dat verbaasd mij. Wij gaan vaak mee om voor een afzetting te zorgen en eventuele bewoners op te vangen zodat de brandweer vrij kan werken.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #9661 Gepost op: 4 oktober 2015, 11:26:01
Toen ik nog in Den Haag woonde hebben wij zelf eens de brandweer gebeld omdat wij licht in het hoofd waren geworden en behoorlijk misselijk. Wij waren op zolder aan het werk in de buurt van de cv-ketel. De brandweer is toen wel met OGS gekomen, maar geen politie idd.
Oorzaak van de lucht en onze klachten bleek later na doorluchting en openbreken van de vloer een aantal ratten die daar lagen te ehm......
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Surveillanceteam

  • Gast
Reactie #9662 Gepost op: 4 oktober 2015, 11:51:39
Citaat van: HIT link=msg=1376991 date=1443950761
Toen ik nog in Den Haag woonde hebben wij zelf eens de brandweer gebeld omdat wij licht in het hoofd waren geworden en behoorlijk misselijk. Wij waren op zolder aan het werk in de buurt van de cv-ketel. De brandweer is toen wel met OGS gekomen, maar geen politie idd.
Oorzaak van de lucht en onze klachten bleek later na doorluchting en openbreken van de vloer een aantal ratten die daar lagen te ehm......

haha, wel goed dat jullie de brandweer hebben ingeschakeld. Bij deze melding, van de video, was er denk ik sprake van een melder die was afgegaan.


112NoordWestNL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #9663 Gepost op: 4 oktober 2015, 13:10:06
https://www.youtube.com/watch?v=8uTt9RLRvTA
Ambulance`s en Politie met spoed naar verschillende meldingen in Hoofddorp
Bij de eerste ambulance gebeurd bijna een aanrijding door een Niet oplettende? Bestuurder..


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #9664 Gepost op: 4 oktober 2015, 16:37:51
Citaat van: DiNozzo link=msg=1376966 date=1443919979
Dat verbaasd mij. Wij gaan vaak mee om voor een afzetting te zorgen en eventuele bewoners op te vangen zodat de brandweer vrij kan werken.
Verschil in regios dus, moet ook maar net een auto beschikbaar zijn.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge




Surveillanceteam

  • Gast
Reactie #9666 Gepost op: 4 oktober 2015, 19:34:15
Citaat van: Red Cross Medic link=msg=1377029 date=1443969471
Verschil in regios dus, moet ook maar net een auto beschikbaar zijn.

Was verder rustig, die avond veel eenheden op de weg gezien in Amsterdam Noord.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #9667 Gepost op: 4 oktober 2015, 21:41:26
Citaat van: Waterland In Beeld link=msg=1377059 date=1443980055
Was verder rustig, die avond veel eenheden op de weg gezien in Amsterdam Noord.
door drukte andere meldingen?  ::)

Je punt is duidelijk.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Reactie #9668 Gepost op: 4 oktober 2015, 22:22:57
Citaat van: Waterland In Beeld link=msg=1376958 date=1443908868
Het is in Amsterdam meer dan gebruikelijk dat de politie mee gaat bij dit soort meldingen. Bij dit soort meldingen zouden er appartementen ontruimd kunnen worden. Veel agenten in Amsterdam dragen dan ook een CO-detectortje op het uniform.

Ik heb nog nooit een OGS-melding meegemaakt zonder dat de politie ter plaatse kwam.

Politie gaat standaard niet mee naar meldingen van CO. Geen toegevoegde waarde tenzij er opgeschaald of ontruimd moet worden.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #9669 Gepost op: 4 oktober 2015, 22:27:28
Citaat van: Defender link=msg=1377095 date=1443990177
Politie gaat standaard niet mee naar meldingen van CO. Geen toegevoegde waarde tenzij er opgeschaald of ontruimd moet worden.

Maar wanneer wordt er ontruimd bij een melding van CO? Een CO incident onstaat toch enkel in een volledig geïsoleerde ruimte? Dat zou dan betekenen dat de buren daar geen last van kunnen hebben. Het is immers geïsoleerd. Of zeg ik nu iets raars?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens