Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2792361 keer)

0 gebruikers (en 54 gasten bekijken dit topic.

kuipje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Aspirant Basispolitiezorg
Reactie #6170 Gepost op: 4 maart 2012, 15:07:31
Is dat wel zo'n verstandige plaats om te film?? ???

Het betreffende filmpje is verwijderd. Filmen vanuit de middenberm van een (auto)snelweg is vanzelfsprekend niet de bedoeling.  :-X

Jerommeke


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #6171 Gepost op: 4 maart 2012, 18:28:23
Mobiele intensive care unit 13-358 met spoed vanaf het Westfriesgasthuis in Hoorn.

MICU 13-358 met spoed vanaf het Westfriesgasthuis in Hoorn

Video: Bas112NHN (www.youtube.com/Bas112NHN)


lifeliner4

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 206
Reactie #6172 Gepost op: 6 maart 2012, 15:15:25
(luchthoorn) MICU 13-359 met spoed naar Alkmaar en retour Amsterdam

Nu eens een keer met luchthoorns, gegroet wat komt daar een bak herrie uit.
Dat de andere sirene door blijft gaan is opzich vrij vreemd.


Arno-BN

  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 515
  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
Reactie #6173 Gepost op: 6 maart 2012, 15:22:46
Nu snap ik ook de eerdere opmerkingen dat mensen zich afvragen welke brandmelding ze gemist hebben O0


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #6174 Gepost op: 6 maart 2012, 15:31:08
De mensen bij het stoplicht vinden 'm volgensmij ook redelijk hard  >:D


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #6175 Gepost op: 6 maart 2012, 15:52:25
(luchthoorn) MICU 13-359 met spoed naar Alkmaar en retour Amsterdam

Nu eens een keer met luchthoorns, gegroet wat komt daar een bak herrie uit.
Dat de andere sirene door blijft gaan is opzich vrij vreemd.

Kijk, zo hoort 'ie!  O0  ;D
Dt die sirene door blijft gaan vindt ik wel goed. De martinhoorns zijn nou niet echt prettig om daar 30 a 45 minuten aan één stuk door mee moet
rijden (voor de inzittenden dan he). Zie het meer als een extra optie bij kruispunten en verkeersopstoppingen (á la de versneller die in de oude 3 toon zat).


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #6176 Gepost op: 6 maart 2012, 19:09:57
En waarom blijven ze zo braaf wachten bij een een VOP. Het lijkt erop dat ze gewoon braaf wachten voor het verkeerslicht en dat met de lampjes aan. Ze geven zelfs nog een signaal vlak voor het stoppen??? persoonlijk vind ik het  er een beetje apart uitzien.

dat viel mij ook al op.
zoveel licht voor een begeleidingsrit die netjes voor een VRI/VOP blijft stilstaan
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


TheDavey100

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
    • Rozenburg Report
Reactie #6177 Gepost op: 6 maart 2012, 19:19:54
Spoedritten Rapid Responder 17-349, Ambulance's 17-126 en 17-175 + spoed terug naar het EMC

De 17-349 werd niet over de P2000 gealarmeerd, de 17-126 moest naar diezelfde melding en de 17-175 kwam daar recht achteraan naar een andere melding in dezelfde plaats. De 17-126 en de 17-349 kwamen weer met spoed terug bij het EMC en de familie reed ertussen. Er zaten trouwens 2 politieagenten in de 17-349


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #6178 Gepost op: 6 maart 2012, 19:39:28
[....... De 17-126 en de 17-349 kwamen weer met spoed terug bij het EMC en de familie reed ertussen. Er zaten trouwens 2 politieagenten in de 17-349
zal wrs wel iets te maken hebben dat de bestuurder van de 17-349 bij in de 17-126 zat. (gokje gezien de melding die je erbij gezet had)
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


TheDavey100

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
    • Rozenburg Report
Reactie #6179 Gepost op: 6 maart 2012, 20:54:20
zal waarschijnlijk wel iets te maken hebben dat de bestuurder van de 17-349 bij in de 17-126 zat. (gokje gezien de melding die je erbij gezet had)

Klopt ja, de verpleegkundige zat achterin de ambulance om daar te helpen. En die mooie rapid kan je niet zomaar laten staan  O0