Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2769507 keer)

0 gebruikers (en 138 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #6820 Gepost op: 16 september 2012, 22:24:57
nou die flitsers voorin zijn zowieso slecht op beeld te krijgen door het aantal beeldjes per seconde van de camera...


Michael 2141

  • Brandweer - Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 344
  • Zwaailichtverzamelaar
Reactie #6821 Gepost op: 16 september 2012, 22:26:12
Dan zal ik jullie even uit de droom helpen, die pit achterop is ook een strobe pit, vandaar dat deze niet lijkt te flitsen evenals de frontflitsers  ;)


army-medic

  • Gast
Reactie #6822 Gepost op: 16 september 2012, 22:36:10
Ik vraag me af waarom die motoragent ze toeters niet ff aanzet!!
de sirene wordt totaal niet gehoord door alle weg"misbruikers", je moet als hulpverlener toch eerst oogcontact maken met alle weg"misbruikers", voor je een kruising overgaat, dat doet deze agent perfect en veilig. respect!


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #6823 Gepost op: 16 september 2012, 22:38:30
Prio 1 assistentie ambulance Drachten 02-7052 02-7031
Regio: 02 Friesland
Korps: Drachten (Smallingerland)
Soort voertuig + roepnummer: TS en AL 02-7052 02-7031
Rukt uit voor soort melding: Ass. ambu

info: Door een fout van de MKNN reden de brandweer wagens verkeerd door in plaats van af te slaan rechtdoor te rijden. Mijn gebaren van afslaan werden hierdoor genegeerd. Enkele honderden meters verder is de brandweer gekeerd om alsnog via deze ingang bij de ambulance te komen.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #6824 Gepost op: 16 september 2012, 23:38:23
de sirene wordt totaal niet gehoord door alle weg"misbruikers", je moet als hulpverlener toch eerst oogcontact maken met alle weg"misbruikers", voor je een kruising overgaat, dat doet deze agent perfect en veilig. respect!

Ík hoor helemaal niets. Ik zie alleen dat hij op het kruisingvlak stopt...


rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube
Reactie #6825 Gepost op: 16 september 2012, 23:52:55
de sirene wordt totaal niet gehoord door alle weg"misbruikers", je moet als hulpverlener toch eerst oogcontact maken met alle weg"misbruikers", voor je een kruising overgaat, dat doet deze agent perfect en veilig. respect!

Wanneer de motoragent zijn sirene had aangezet had hij waarschijnlijk ook eerder (oog)contact kunnen krijgen met de weg"misbruikers".
Maar respect voor de motoragent, veiligheid gaat boven alles!!  O0


lifeliner4

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 206
Reactie #6826 Gepost op: 17 september 2012, 07:54:13
Wie weet heeft hij geen toestemming gehad? Of was aankomst met sirene niet noodzakelijk?
Hier in NHN zie je heel vaak motoren met blauw in de file rijden.


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #6827 Gepost op: 17 september 2012, 16:29:19
En toch doen al die wegmisbruikers, zoals ze hier genoemd worden, niks verkeerd als ze doorrijden. De agent geeft geen stopteken met zijn handen en zonder de sirene erbij bestuurt hij geen voorrangsvoertuig. Okee, ik was direct voor hem gestopt met zijn blauwe lampjes, maar formeel valt de automobilisten daar niks te verwijten.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099


BrielleMedia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
  • Hobby fotograaf en videograaf
    • BrielleMedia
Reactie #6829 Gepost op: 18 september 2012, 20:04:34
15/09/12 Brandweer TS4230 met spoed naar OMS in Delft
15/09/12 Brandweer TS4230 met spoed naar OMS in Delft