Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2790349 keer)

0 gebruikers (en 26 gasten bekijken dit topic.

JordyDelwel

• Senior gebruiker
  • www.DelwelFotografie.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl

JordyDelwel

• Senior gebruiker
Reactie #2461 Gepost op: 31 januari 2010, 20:06:51
31/01/10 Schoorsteenbrand Pc Boutenslaan Harderwijk

Bizar druk met schoorsteenbranden hier  :-X

Erikk

• Forum gebruiker
Reactie #2462 Gepost op: 1 februari 2010, 04:27:11
31/01/10 Schoorsteenbrand Pc Boutenslaan Harderwijk

Bizar druk met schoorsteenbranden hier  :-X

Goh, WEER dezelfde gebruiker, WEER die brandweerauto, WEER in Het donker, WEER diezefde lampjes aan het knipperen. En ja weer een schoorsteenbrand. Zoekt er nog iemand werk? In harderwijk zoeken ze nog SCHOORSTEENVEGERS.

williamharthoorn

• Senior gebruiker
  • www.112barneveld.nl
Reactie #2463 Gepost op: 1 februari 2010, 06:42:48
en WEEER een mooi filmpje

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #2464 Gepost op: 1 februari 2010, 10:56:20
Inderdaad weer een mooi filmpje, maar kan me de reactie van Erikk ook wel voorstellen. Het is wel altijd dezelfde TAS, vaak ook nog een keer gefilmd door de andere forumgenoot uit Harderwijk, waardoor er twee filmpjes staan van dezelfde uitruk.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

Blauwie

• ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2465 Gepost op: 1 februari 2010, 12:03:36
A1 AMBU 17-302 MICU spoed overplaatsing vanaf het EMC Rotterdam

De 17-302 (MICU) vertrekt met A1 vanaf het EMC in Rotterdam!  :'( Jammer dat hij de sirene niet aandoet  :'(

A1 AMBU 17-138 aankomst met spoed bij het Erasmus MC Rotterdam

En nog een ambu die met spoed aankomt bij het EMC in Rotterdam
Brandweer Papendrecht

JordyDelwel

• Senior gebruiker
Reactie #2466 Gepost op: 1 februari 2010, 12:09:24
Goh, WEER dezelfde gebruiker, WEER die brandweerauto, WEER in Het donker, WEER diezefde lampjes aan het knipperen. En ja weer een schoorsteenbrand. Zoekt er nog iemand werk? In harderwijk zoeken ze nog SCHOORSTEENVEGERS.

Nou Erik, het spijt me zeer ;) Ik plaats al minder filmpjes maar in mijn filmpjes van schoorsteenbranden is net wat meer te zien dan alleen DIE brandweerauto, DIE in het donker, MET dezelfde knipperende lampjes rijd. Je bent natuurlijk niet verplicht om alle filmpjes die hier worden geplaatst te bekijken he  ;) En inderdaad, Harderwijk heeft schoorsteenvegers tekort dus als je behoefte hebt om op hoogte te werken, laat het me horen.  :P

Ik dank u hartelijk William  O0

JordyDelwel

• Senior gebruiker
Reactie #2467 Gepost op: 1 februari 2010, 12:43:29
Inderdaad weer een mooi filmpje, maar kan me de reactie van Erikk ook wel voorstellen. Het is wel altijd dezelfde TAS, vaak ook nog een keer gefilmd door de andere forumgenoot uit Harderwijk, waardoor er twee filmpjes staan van dezelfde uitruk.

Dankjewel, naja vaak? Een enkele keer, Roy filmt inderdaad ook hier en plaatst ze ook op het forum, maar hij woont veel verder van de kazerne dus voor hem is het lastiger om ze te halen. Ik woon 200m van de kazerne dus voor mij is het een makkie om ze te filmen.

JaVaZee

• Forum gebruiker
Reactie #2468 Gepost op: 1 februari 2010, 18:53:06
Je maakt geen indruk om met je Caps Lock te gebruiken... Jordy plaatst MOOIE filmpjes, die IK graag BEKIJK. Er staat nergens op het forum dat je alles moet LEZEN, alle filmpjes moet BEKIJKEN en er staat ook niet dat als er iets niet naar je zin gaat, dat je moet REAGEREN. Laat die jongens lekker filmen, ik weet zeker dat er forumleden zijn die dit WEL waarderen! ;)

Vervelend he die Caps Lock?

Ga zo door Jordy! O0

Groet,
Nils.
Groet, Nils Dekkers.  - Panasonic DMC-FZ8 - Uniden Bearcat C30XLT

BHN849

• Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #2469 Gepost op: 1 februari 2010, 19:05:31

OvD 66594 komt prio 1 ter plaatse bij gaslekkage, Christinastraat Benthuizen.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!