Probleem ligt niet zo zeer bij de Vista zelf , maar bij het (hardware-matig) uitschakelen. Als men via de normale manier de signalering uitzet (dus gewoon op het ''zwaailamp'' knopje drukken) ontstaat dit niet, echter gebeurd dit alleen door de ''rode'' schuifknop (en dus de hele afstandsbediening) uit te zetten.
Toch heb ik ook wel eens deze storing gehad zonder hem hardware matig uit te zetten. Maar inderdaad, de Vista controller vind het echt niet leuk om tijdens een cycle uitgemikt te worden. Als je 'm dan weer aanzet gebeurd er nog niets, maar zodra je een functie kiest gaat hij flippen. Ik snap niet dat er niet gekeken wordt door FedSig naar dit probleem. Ik had er laatst echt LAST van, prio 1 weg van bureau, toeters wilden niet aan. Vlak voor de drukste kruising van Nijmegen: heel kort de verkeerde sirene, toen een geluid alsof er een fax aanstond (was weer nieuw voor me) en toen viel de hele dakset uit. Daarna weer aangezet, maar weer geen toeters. Pas na circa 30 seconden weer toeters erbij maar toen was ik de kruising al over :@:@