Actie is reactie.... Als jij meerdere malen hebt meegereden dan weet jij en merk jij wat een chauffeur doet als er mensen vlak langs de weg staan. Het is een gevaarzetting en daar anticipeert hij op. Dat kan zijn door gas in te houden, door te remmen of door net een tikkie minder hard te gaan. Maakt dat grote verschillen in opkomsttijden? Nee dat niet, maar het kan wel hinderlijk worden. Het is niet voor niets al op veel plaatsen zo dat vanuit de ambulancedienst cq brandweer aangegeven wordt dat men liever niet meer heeft dat er voor de kazerne gefilmd wordt of vlak langs de weg. En ik denk niet dat je foto er zo heel veel bijzonderder op wordt...
Helemaal mee eens. Als ACH zie ik deze gastjes ook vaker staan. Opzich geen enkel probleem, echter in te zien in bovenstaande discussie, ben ik het volledig eens. Gevaarlijk en onverantwoord. Voor de filmer. Ooit eens meegereden hebben met een ambulance, maakt je geen kenner. Vat het ook niet persoonlijk op. Leer er van en let op je eigen en andere zijn veiligheid.