0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
Voor mij is het filmpje van Canonfreak dan meer bijzonder dan die van Persbureau Brielle. Bij Canonfreak zie je meerdere disciplines tegelijk, zowel voorbijrijdend, stilstaand als aanrijdend. Dat maakt het voor mij interessanter om naar te kijken dan weer een voorbijrijdende ambu of brandweer of politieauto op een kruising of rotonde. Snap je het verschil? Als je wilt dat mensen geïnteresseerd blijven in filmpjes kijken dan is variatie belangrijk, hoe hou je een kijker geïnteresseerd, speel daarop in.Een filmpje met een intro van 18 seconden, een voorbij razende politieauto wat 10 seconden duurt en een outro van nog eens 15 seconden, dat zijn de filmpjes waarbij ik allang wegklik en niet meer naar hoef te kijken. Ik spreek dan ook vanuit persoonlijke insteek maar gezien de eerste reacties denken velen er zo over.Hou het interessant voor de kijker
Verkeersongeval rijksweg A7 BerkhoutEr is al enige informatie over het ongeval maar ik wacht nog even het persbericht af voordat ik de informatie online zet
Stond je bij een voetgangersoversteekplaats...... tic.. tic... tic... tic... tic... tic.. tic.. tic... tictictictictic...
haha jah ik stond daar
Irritant he?