Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2768215 keer)

0 gebruikers (en 66 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #5250 Gepost op: 15 augustus 2011, 22:59:32
Als er een dag- en nachtstand op zit is het kwestie van het juiste knopje indrukken. Ik heb namelijk het vermoeden dat het eerste de nachtstand is en de tweede de dagstand.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #5251 Gepost op: 15 augustus 2011, 23:04:48
Als er een dag- en nachtstand op zit is het kwestie van het juiste knopje indrukken. Ik heb namelijk het vermoeden dat het eerste de nachtstand is en de tweede de dagstand.

Ok, dus mogelijk een vergissing en verkeerde knopje ingedrukt. Ach ja, kan gebeuren.  ;)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5252 Gepost op: 15 augustus 2011, 23:17:45
Als er een dag- en nachtstand op zit is het kwestie van het juiste knopje indrukken. Ik heb namelijk het vermoeden dat het eerste de nachtstand is en de tweede de dagstand.

Bij de lichtbalken die bij ons deze stand hebben is een enkele rij led de nachtstand (minder verblindend) en de dubbele rij led de dagstand (full-power). De keren dat ik de SPEC heb zien rijden reed hij met het links-rechts patroon en een harde sirene.
Er zit echter ook een nachtstand op ....

Er zijn overigens ook al licht-sensoren te koop, welke automatisch de felheid regelen zonder dat de bestuurder daar invloed op heeft.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #5253 Gepost op: 15 augustus 2011, 23:21:25
Bij de lichtbalken die bij ons deze stand hebben is een enkele rij led de nachtstand (minder verblindend) en de dubbele rij led de dagstand (full-power). De keren dat ik de SPEC heb zien rijden reed hij met het links-rechts patroon en een harde sirene.
Er zit echter ook een nachtstand op ....

Er zijn overigens ook al licht-sensoren te koop, welke automatisch de felheid regelen zonder dat de bestuurder daar invloed op heeft.

Wat een luxe allemaal. Ik heb vier zielige hoek ledjes die 24 uur per dag het zelfde zijn. :'(


sylvester1986

  • Gast
Reactie #5254 Gepost op: 15 augustus 2011, 23:31:07
Ik dacht ook al dat het aan mij lag en controleerde toch even het voertuig nummer 2x  ;D

Mooie ambulance btw.
Is zeker 1 van de weinigen met 2 mini lichtbalken op het dak?


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #5255 Gepost op: 15 augustus 2011, 23:49:15
Wat dat aan gaat kan de CPA Amsterdam - Amstelland hier een voorbeeld aan nemen.
Stukken beter als die zielige niet opvallende verlichting van hun.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #5256 Gepost op: 15 augustus 2011, 23:57:08
Wat dat aan gaat kan de CPA Amsterdam - Amstelland hier een voorbeeld aan nemen.
Stukken beter als die zielige niet opvallende verlichting van hun.

denk eerder leverancier van de voertuigen + signalering.... oftewel DRV


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #5257 Gepost op: 16 augustus 2011, 00:01:39
denk eerder leverancier van de voertuigen + signalering.... oftewel DRV

Tja, en die moeten weer voldoen aan die nieuwe fijne regels omtrent signalering  :'(
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #5258 Gepost op: 16 augustus 2011, 00:07:05
Wat dat aan gaat kan de CPA Amsterdam - Amstelland hier een voorbeeld aan nemen.
Stukken beter als die zielige niet opvallende verlichting van hun.

CPA heeft hier niks mee te maken. CPA of MKA stuurt alleen maar de ambu aan. Dit kan er een van de VZA zijn of van de GGD. O0


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #5259 Gepost op: 16 augustus 2011, 00:22:52
Ik geef je graag gelijk Peter maar ik mag op dit forum toch wel enigsinds aannemen dat men begrijpt wat ik bedoel.
Maar ik geef toe ik had het iets anders moeten formuleren.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen