0 gebruikers (en 97 gasten bekijken dit topic.
Betreffende overgang is erg overzichtelijk en treinen zijn in of uitgaande het station Hoorn NS, gaan dus erg zacht nog. Uiteraard blijft het gevaarlijk, maar het gevaar om echt gegrepen te worden is erg klein.
Helaas net een aanrijding niet in beeld. Er botste achterop die Volvo V50 een auto toen de politie de kruising op reed.
Tsja, ik ga er niet zo veel woorden aan vuil maken, maar dit is geen begeleiding zoals het hoort ....
Alleen de aanrijding lijkt mij geen gevolg van een slechte begeleiding, maar meer van niet opletten wat je voorganger doet ( en, ik zeg het zo vaak, niet even een kruising opkijken voordat je erop rijdt...)
Soms moet je roeien met de riemen die je hebt, maar je hebt gelijk, dit is geen begeleiding die we gewend zijn in Rotterdam
Spoedbegeleiding van twee politie motoren voor twee ambu's vanaf een ernstig ongeval in Nieuwekerk a/d IJssel:SPOEDBEGELEIDING A1 AMBU 16-118 / 16-119 / MMT02 vanaf ONGEVAL Nieuwekerk a/d IJssel naar Erasmus MCHelaas net een aanrijding niet in beeld. Er botste achterop die Volvo V50 een auto toen de politie de kruising op reed.