0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
Wat de reden is geweest ligt misschien wel een beetje voor de hand. In de melding stond Hendrik-Ido-Ambacht, logischerwijs piept de AC dan het korps hiervan op. Alleen hebben ze waarschijnlijk geen rekening gehouden met de aanrijdroute of was er ergens anders een afslag afgesloten? Ik heb geen idee, wel weet ik dat Zwijndrecht gewoon inzetbaar was. Ze waren al binnen een kwartier terug op de kazerne en zelfs eventjes daarvoor al weer inzetbaar.
In deze video's zijn geen schokken meer te bespeuren vind ik.Uitruk autopomp Brandweer Antwerpen - Fire department responding code 3Uitruk ladderwagen Brandweer Antwerpen - Ladder truck responding code 3
----Hierop zal strak worden gemodereerd. Tevens gaan wij niet meer bij ieder verwijderd filmpje de discussie aan. Verwijderd = verwijderd, een reden wordt niet meer gegeven, in hoogst uitzonderlijke gevallen wel. De spelregels zijn voor een ieder meer dan duidelijk.Dinges----
Is deze al voorbij gekomen hier? (Zo ja; verwijder deze post maar ;-))BIJNA ONGEVAL!!!!!!! Ambulance met spoed naar een MeldingUser: 112Ambulance112