Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2786477 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

Hotdog

• Forum gebruiker
Reactie #5900 Gepost op: 26 december 2011, 21:19:32
Wat de reden is geweest ligt misschien wel een beetje voor de hand. In de melding stond Hendrik-Ido-Ambacht, logischerwijs piept de AC dan het korps hiervan op. Alleen hebben ze waarschijnlijk geen rekening gehouden met de aanrijdroute of was er ergens anders een afslag afgesloten? Ik heb geen idee, wel weet ik dat Zwijndrecht gewoon inzetbaar was. Ze waren al binnen een kwartier terug op de kazerne en zelfs eventjes daarvoor al weer inzetbaar.

Dat is de manier zoals het "vroeger" ging. Dan reed het korps van de desbetreffende gemeente. Tegenwoordig wordt er niet meer gekeken naar gemeentegrenzen en kan het dus best zijn dat het korps van Zwijndrecht bepaalde stukken van HIA pakt en andersom. Alles heeft te maken met een KVT (kazerne Volgorde Tabel). Hierin staat voor elke locatie de volgorde van de te alarmeren voertuigen.

Canonfreak

• Senior gebruiker
Reactie #5901 Gepost op: 26 december 2011, 22:38:14
In deze video's zijn geen schokken meer te bespeuren vind ik.
Uitruk autopomp Brandweer Antwerpen - Fire department responding code 3
Uitruk ladderwagen Brandweer Antwerpen - Ladder truck responding code 3

Mag ik vragen hoe jullie de meldingen in België ontvangen? Of kan dit helemaal niet?

brwzav

• Hulpverlenings fotograaf België (Vooral regio Zaventem - Brussel)
  • Forum gebruiker
Reactie #5902 Gepost op: 26 december 2011, 23:23:05
Je kan dat hier ontvangen maar is heel moeilijk.
Plus als de politie je vind mag voor een lange tijd achter de tralies gaan zitten.
Waarom zijn mijn video's weeral verwijderd?!!

----
Hierop zal strak worden gemodereerd. Tevens gaan wij niet meer bij ieder verwijderd filmpje de discussie aan. Verwijderd = verwijderd, een reden wordt niet meer gegeven, in hoogst uitzonderlijke gevallen wel. De spelregels zijn voor een ieder meer dan duidelijk.

Dinges

----

mrveurope

• HV geïnteresseerde systeembeheerder ICT
  • Forum gebruiker
Reactie #5903 Gepost op: 27 december 2011, 21:33:44
Heee, dat is op de hoek bij Tic Toc, geweldige tent voor ontbijt en burgers  0098
http://www.ticktockdinerny.com

Oh ja, off topic, sorry...

sylvester1986

• Gast
Reactie #5904 Gepost op: 27 december 2011, 22:59:27
Volgens mij stond hier eerder ook een filmpje van een VW Transporter dat aardig hard reed, zo hard dat het van het wegdek afkwam.

Stefan Verkerk

• Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #5905 Gepost op: 28 december 2011, 00:06:36
Is deze al voorbij gekomen hier? (Zo ja; verwijder deze post maar ;-))

BIJNA ONGEVAL!!!!!!! Ambulance met spoed naar een Melding
User: 112Ambulance112
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #5906 Gepost op: 28 december 2011, 01:01:31
Als je dat niet ziet als automobilist dan zit je echt niet op te letten in het verkeer.
Gelukkig heeft de ambu geen schade opgelopen zodat men door kon naar de eindbestemming.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #5907 Gepost op: 28 december 2011, 01:16:34
Is deze al voorbij gekomen hier? (Zo ja; verwijder deze post maar ;-))

BIJNA ONGEVAL!!!!!!! Ambulance met spoed naar een Melding
User: 112Ambulance112

SUPER reactie van de ambu chauf!  O0 Hij steekt boven de heg uit en de seat niet, toch ziet hij de seat en de seat hem niet  :o Het is maar hoe een koe een haas vangt  098uo
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5908 Gepost op: 28 december 2011, 11:33:41
Tsja, en zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om (zo af en toe) wel het gas er af te halen bij een kruising.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Wouwie

• Senior gebruiker