Ik ga hierover geen eens meer over in discussie,het verbaast me niets dat de onderlinge samenwerking totaal niet loopt.Er wordt teveel gewilt,voor iemand die ergens totaal geen ervaring in heeft.Maargoed ga met ademlucht lopen,komen wij die paar extra slachtoffers wel ophalen
tegen wie heb je het? Ik heb diverse malen gezegd en herhaal het nog maar eens dat ik niets zie in ademlucht voor aan boord bij ons, dus tegen wie ga je nou zo te keer?
Het gasmasker waar ik het over heb is wat anders als ademlucht en ik denk dat het eerder SO's voorkomt dan maakt, want daar is het voor bedacht. Ik vraag daarover advies van de "wijzen der brandweer", maar dat is kennelijk onbekend terrein voor hen vrees ik. Want een gasmasker is niet om het vuur mee in te gaan maar om benedenwinds, op veilige afstand van de hitte (want daar kunnen gasmaskers en ik niet tegen) SO's uit het water te halen zonder draaierig te worden. Deze filteren de lucht slechts en het deze hebben niets te maken met ademlucht, noch met pretenties om het vuur in te gaan. Vreest niet brandweerbroeders, de meeste van ons waterredders hebben daar een hekel aan!
Dus niet zo gauw geļrriteerd raken, eerst goed lezen Peter en dan pas te keer gaan en het zou fijn zijn als je daarbij ook nog een klein beetje zou openstaan voor vernieuwing en het in staat zijn tot loslaten van oude tradities.
Het valt ook niet mee in deze tijd brandweerman te zijn...