Omdat je een gigantische zak geld betaald voor een voertuig waar je later aanpassingen aan het ontwerp laat uitvoeren die het bestaande ontwerp geen eer aan doet.
het verschil tussen een lichtbalk op het dak, of een lichtbalk op 2 beugels (een stuk lager en verder naar voren geplaatst) is niet zo groot naar mijn mening. dit is maar een minimale aanpassing, en mooi dat de auto daarna wel binnen kan staan toch
Ik snap jou opmerking wel Als ik ontwerper was geweest van dit model zou ik er slecht van geslapen hebben. Het is in dit land dan ook gemeenschappelijk goed om vooral praktisch te denken en weinig aandacht te besteden aan ontwerp. Ik zie het terug in architectuur. Naar mijn bescheiden mening mag er echt wel aandacht komen voor de esthetische zijde van wat we gebruiken. Frappant overigens dat één van werelds grootste architecten uit Nederland komt, en de hoofd ontwerper van Mazda een Nederlander is.
waar gaat dit over
ieder hulpverleningsvoertuig moet aangepast worden aan de geldende eisen, dus die licht balk moet erop, of ie nou op beugels staat of op die bak. Die bak onder de lichtbalk is iets typisch duits want daar rijden wel meer duitse ambu's mee. Er moet mee gewerkt worden, het voertuig moet geen show winnen voor mooiste HV voertuig.