Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances

Auteur Topic: Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances  (gelezen 883478 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

tatuta

• NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #980 Gepost op: 23 juni 2010, 19:15:22
jij bent ook een apart geval
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er

williamharthoorn

• Senior gebruiker
  • www.112barneveld.nl
Reactie #981 Gepost op: 27 juni 2010, 09:47:52

Soort voertuig: ambulance
Merk voertuig: Mercedes Sprinter
Roepnummer: 08-116
Regio: Gelderland Zuid ( Tiel ? )
Bijzonderheden:

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #982 Gepost op: 27 juni 2010, 09:51:35
Druten O0

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #983 Gepost op: 27 juni 2010, 10:05:57
Foto gevonden van de IVIC '10
Soort voertuig: ambulance
Merk voertuig: Mercedes Sprinter
Roepnummer: 03-156
Standplaats: Mogelijk Meppel (standplaats huidige 03-156)
Dienst: UMCG
Regio: Drenthe
Bijzonderheden: Mogelijk 4e Ambulance+ Staat bij Ziegler -> Mogelijk Opbouwer?
Ik denk niet dat het een vierde ambulance plus is. Op de andere drie zit een speciale lift, en dat zit op dit voertuig niet. Denk daarom dat het dus een gewone ambulance is. Ook de brancard die in deze auto zit is "normaal" vergeleken met die van de ambulance plus.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

LarsAmbu

• Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #984 Gepost op: 27 juni 2010, 12:13:11
Ik denk niet dat het een vierde ambulance plus is. Op de andere drie zit een speciale lift, en dat zit op dit voertuig niet. Denk daarom dat het dus een gewone ambulance is. Ook de brancard die in deze auto zit is "normaal" vergeleken met die van de ambulance plus.

Het is ook geen ambu+ en ik snap ook niet waarom iedereen denkt dat elke Ambulance die Drenthe aanschaft een +ambu IS. De prijs van één UV Modular ambu+ is 350,000 euro. Die dingen kunnen helemaal niet uit, omdat ze zelden voor dit soort werk gebruikt worden. Elk van de 3 die in Assen, Hoogeveen, Emmen staan draaien meer normale diensten dan daadwerkelijk diensten waar ze voor aangekocht zijn, omdat ze anders onder het stof staan. Er komen nog 2 van deze Tigis Ambulance`s, er zijn in totaal 3 gekocht, dit is dus de eerste. Een normale.

Ik stoor mij aan mensen(nee jij niet Pleegkundige) die zo maar dingen zeggen waar uiteindelijk niets van klopt, dan kun je beter niets zeggen. Dit gaat allemaal ten koste van de proffesionaliteit van dit forum.

Met vriendelijke groet,

Lars
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #985 Gepost op: 28 juni 2010, 15:33:07
Bovenstaande ambu rijdt inmiddels. Op K i l r o y  staan de eerste foto's. (mag niet naar de site linken).

Ambu staat dus in Meppel, zoals we al dachten (oude 156 stond daar ook al).
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

s.strijk

• BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
Reactie #986 Gepost op: 28 juni 2010, 15:35:16
Het is ook geen ambu+ en ik snap ook niet waarom iedereen denkt dat elke Ambulance die Drenthe aanschaft een +ambu IS. De prijs van één UV Modular ambu+ is 350,000 euro. Die dingen kunnen helemaal niet uit, omdat ze zelden voor dit soort werk gebruikt worden. Elk van de 3 die in Assen, Hoogeveen, Emmen staan draaien meer normale diensten dan daadwerkelijk diensten waar ze voor aangekocht zijn, omdat ze anders onder het stof staan. Er komen nog 2 van deze Tigis Ambulance`s, er zijn in totaal 3 gekocht, dit is dus de eerste. Een normale.

Ik stoor mij aan mensen(nee jij niet Pleegkundige) die zo maar dingen zeggen waar uiteindelijk niets van klopt, dan kun je beter niets zeggen. Dit gaat allemaal ten koste van de proffesionaliteit van dit forum.

Met vriendelijke groet,

Lars

Ik heb nooit geszegd dat het een ambu+ is maar het is voor mij een vermoeden, ik heb geen goede afbeelding van de achterkant. maar wel een van de eerste inzetten.
http://i621.photobucket.com/albums/tt294/Strijk/20100627-A28-01.jpg

LarsAmbu

• Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #987 Gepost op: 28 juni 2010, 16:53:26

Ik heb nooit geszegd dat het een ambu+ is maar het is voor mij een vermoeden, ik heb geen goede afbeelding van de achterkant. maar wel een van de eerste inzetten.

Bedankt voor de foto! Waar is deze foto genomen?
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------

LarsAmbu

• Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #988 Gepost op: 28 juni 2010, 17:01:42

Ik heb een afbeelding van de achterkant gezien waar er gewoon 2 normale deuren te zien zijn. Het is inmiddels bevestigd dat het een gewone ambu is. (typt het maar hier omdat ik niet kan veranderen.)

s.strijk

• BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
Reactie #989 Gepost op: 28 juni 2010, 20:08:45
Bedankt voor de foto! Waar is deze foto genomen?

net even na de af/oprit nieuw-leusen op de A28 richting zwollen