Ik denk niet dat het een vierde ambulance plus is. Op de andere drie zit een speciale lift, en dat zit op dit voertuig niet. Denk daarom dat het dus een gewone ambulance is. Ook de brancard die in deze auto zit is "normaal" vergeleken met die van de ambulance plus.
Het is ook geen ambu+ en ik snap ook niet waarom iedereen denkt dat elke Ambulance die Drenthe aanschaft een +ambu IS. De prijs van één UV Modular ambu+ is 350,000 euro. Die dingen kunnen helemaal niet uit, omdat ze zelden voor dit soort werk gebruikt worden. Elk van de 3 die in Assen, Hoogeveen, Emmen staan draaien meer normale diensten dan daadwerkelijk diensten waar ze voor aangekocht zijn, omdat ze anders onder het stof staan. Er komen nog 2 van deze Tigis Ambulance`s, er zijn in totaal 3 gekocht, dit is dus de eerste. Een normale.
Ik stoor mij aan mensen(nee jij niet Pleegkundige) die zo maar dingen zeggen waar uiteindelijk niets van klopt, dan kun je beter niets zeggen. Dit gaat allemaal ten koste van de proffesionaliteit van dit forum.
Met vriendelijke groet,
Lars