0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Sowieso de 12-186, 13-198 en nog de oude chevy's van amsterdam (155, 157, 160, 161)
Mijn nieuwe favoriet Erg benieuwd naar de eerste bewegende beelden.Zelf zou ik nog spiegel en/of dashflitser bij plaatsen. Links naast de achteruitrij camera zit gok ik groen, wat waarschijnlijk ook in de balk zit verwerkt.
Worden er nog meer ambu's afgeleverd, behalve de 13-175?
als je in youtube ambu 17-144,143 of 138 in typ zie je zijn broertjes
Ze zijn niet helemaal identiek, juist die verlichting die ik zo mooi vind ontbreekt op die 2. De Intersection's aan de achterzijde en de knippers laag op de achterdeuren.
dat is spijkers op laag water zoeken he
A1 AMBU 17-144 ONGEVAL Rauwenhoffstraat / van Cittersstraat RotterdamRoepnummer: 17-144Standplaats: -Dienst: BIOS-groep / ambulancezorg Rotterdam-RijnmondRegio: Rotterdam-RijnmondBijzonderheden:Roepnummer: 17-138Standplaats: -Dienst: BIOS-groep / ambulancezorg Rotterdam-RijnmondRegio: Rotterdam-RijnmondBijzonderheden:
Dienst: AmbulanceZorg Rotterdam-Rijnmond BIOS groepPost: Breslau?Roepnummer: 17-136Soort voertuig: AmbulanceMerk en type: MB Sprinter 319CDI Miesen AmstraKenteken: Bijzonderheden: extra led units zijkant en achterkant
Wat staat er nu in het balkje van de 13-156 dan ?
Zo te zien dus toch nog VZA in de balk! Ben wel heel benieuwd waarvoor dat dit is.Aanhouding MEER EN VAART / CORNELIS LELYLAAN AMSTERDAMVideo: Davey Baas www.youtube.com/Dtjez17
Zou mooier zijn al zetten ze de tekst SPOED, AMBULANCE erin. Net als sommige chevy's dat hebben.Valt veel meer op.