0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Woensdag een gesprek van 3 uur gehad. Naar mijn beleving wel een fijn gesprek. Vandaag te horen gekregen dat ze een positieve uitkomst gaan sturen naar mijn eenheid. Voor iedereen die nog aan het wachten is, veel succes allemaal !
Gefeliciteerd! Ik hoop dat het voor ons allen niet lang meer zal duren
Inderdaad! Ik heb continu mijn telefoon bij me en hij staat op trillen/geluid Normaal laat ik hem nog wel eens ergens slingeren maar ik kan dat nu niet aan haha
Beste mensen, Na al een paar maanden meelezen op het forum toch ook maar even aangemeld. Beetje gedeelde smart en vreugde delen. In mijn geval vreugde wat ik heb net vanochtend het mailtje ontvangen dat positieve beoordeling van mijn screening is doorgestuurd naar de eenheid. Nu nog wachten op de definitieve aanstelling zodat ik einde van mijn dienstverband met mijn werkgever kan bespreken.
Gefeliciteerd! Voor welke eenheid had je gesolliciteerd?Volgens mij komt de definitieve aanstelling pas 1 maand voor begin opleiding, wellicht even contact opnemen met je recruiter met de vraag of je ontslag kan indienen
Dankjewel. Midden-Nederland.Ik was al wel van plan haar vandaag of in ieder geval volgende week te bellen.