Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 124588 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Traficante

• Forum gebruiker
Reactie #240 Gepost op: 1 februari 2021, 20:35:32
Kleding bedoel je? 24maart:) er is voor onze lichting een “speciaal” tijdvak begreep ik tussen 23 maart en 23 april.
Wanneer ga jij?

Datum voor opzeggen huidige baan moet ik nog eens gaan verzinnen haha

Eenheid Limburg werkt iets anders dan jullie. Heb wel de mail ontvangen dat ik aangemeld ben bij de politieacadamie als zijnde nieuwe student. Maar daar waar bij jullie al de instructie staat hoe en waar aan te melden omtrent uniform staat er bij ons “jullie ontvangen ter zijner tijd instructies voor het ophalen van het uniform”. Dus helaas nog geen datum :(
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021

hw1414

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #241 Gepost op: 2 februari 2021, 15:29:30
Zijn er hier meer mensen die gesolliciteerd hebben voor Noord-Holland? Als er animo voor is kunnen we misschien al een groepsapp maken? ;D

RedBlue

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #242 Gepost op: 2 februari 2021, 21:43:17
Zojuist afspraak gemaakt voor de kleding:) er zit schot in de zaak!

De mail met bevestiging van opleiding is overigens niet super duidelijk met toezeggingen zodat ik mijn contract op kan zeggen.. lopen meer van jullie hier tegen aan?

Ja hier loop ik ook een beetje tegenaan ja. Bij mij werd er aangegeven dat ik enkele weken voor de start verder info en besluit krijg. Dat is natuurlijk allemaal nog best vaag. Maar goed kleding afspraak maakt het toch wel vrij zeker en definitief dat we 26 april gaan beginnen.

Kleding bedoel je? 24maart:) er is voor onze lichting een “speciaal” tijdvak begreep ik tussen 23 maart en 23 april.
Wanneer ga jij?

Datum voor opzeggen huidige baan moet ik nog eens gaan verzinnen haha

Dan ben ik er net voorgeschoten  998765 Ik mag 18 maart al komen voor het uniform  098uo

NvdL

• Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #243 Gepost op: 3 februari 2021, 11:33:13
Zijn er hier meer mensen die gesolliciteerd hebben voor Noord-Holland? Als er animo voor is kunnen we misschien al een groepsapp maken? ;D

We zijn met z'n tweeën geloof ik! ;)

hw1414

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #244 Gepost op: 3 februari 2021, 11:55:28
We zijn met z'n tweeën geloof ik! ;)

Hahaha I guess so! Maak jij de groepsapp aan?  0098

krzje

• Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #245 Gepost op: 3 februari 2021, 13:25:00
Ik vroeg me zo eens af, zijn er nog meer mensen die nog geen screeningsgesprek ingepland hebben?

Zit nog steeds te wachten op een telefoontje om een gesprek in te plannen.
Met alle vrolijke berichten hierboven over kleding halen begint het toch wel te kriebelen om ook de laatste stap in de selectieprocedure te zetten  :P

^_^

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #246 Gepost op: 3 februari 2021, 13:45:27
Ik vroeg me zo eens af, zijn er nog meer mensen die nog geen screeningsgesprek ingepland hebben?

Met alle vrolijke berichten hierboven over kleding halen begint het toch wel te kriebelen om ook de laatste stap in de selectieprocedure te zetten  :P

Ik wacht ook nogsteeds😬

Francois_94

• Aspirant
  • Forum gebruiker
Reactie #247 Gepost op: 3 februari 2021, 18:16:59

Ja hoor, ik wacht ook nog gewoon op een belletje :-)
Aspirant eenheid Limburg april '21

krzje

• Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #248 Gepost op: 4 februari 2021, 11:42:05
Nou dan weten we weer dat we niet de enige zijn die nog wachten  0098

Francois_94

• Aspirant
  • Forum gebruiker
Reactie #249 Gepost op: 4 februari 2021, 11:44:26
Neem toch aan dat bij iedereen voor het einde van deze maand alles geregeld is, aangezien niet iedereen verlof kan opnemen in de uitwerkmaand (april) en dus deze maand ontslag moeten nemen en maart als uitwerkmaand hebben.
Aspirant eenheid Limburg april '21