Hoi allemaal,
ik lees al een tijdje mee op het forum en heb sinds januari eindelijk de aanstellingsmail gehad na een selectieprocedure
die begon in december 2019...
Weet iemand hoe en wat nu verder?
Werving en selectie kunnen mij niks meer vertellen aangezien ze het hebben overgedragen
hebben richting het korps (in mijn geval Rotterdam). Ik moet eerlijk zeggen dat het wachten wel een beetje zat ben en
er weinig duidelijkheid is omtrent uniform ophalen en wanneer ik officieel mijn aanstelling krijg etc.
De mail is hier heel vaag over.
Allereerst van harte gefeliciteerd en wie weet worden we klasgenoten!:)
Ik heb van de academie een mail gehad met felicitaties en aanstelling. Daarin stond ook dat ik kon bellen voor een afspraak voor de kleding. Toen ik dat deed zagen zij inderdaad dat ik aangesteld was.
We krijgen een paar weken voor start ons contract met aanstellingspapieren.
Ik heb de recruiter van mijn eenheid gevraagd om een duidelijke mail waaruit blijkt dat ik mijn huidige contract kon opzeggen. Want de eerste mail was erg vaag inderdaad.
Uiteraard heb ik dit alles netjes ontvangen.
Als jij het nu ff niet weet, zou ik contact opnemen met jouw recruiter van de eenheid(Rotterdam?). Ik neem aan dat je daar contactgegevens van hebt?
Het wachten heeft voor iedereen van onze lichting bizar lang geduurd, maar fijn dat je er doorheen bent.
Inmiddels heb ik al wel van verschillende toekomstige collegae begrepen: verbaast u niet, verwondert u slechts binnen onze nieuwe werkomgeving (: