Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 124502 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

HJJE

• Aspirant eenheid Zeeland - West - Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #330 Gepost op: 11 februari 2021, 19:40:29
Niet dat er iemand mocht starten?
🙈

Nee. Hij vroeg nog wel wat over mijn opzegtermijn. Ik kan wel vertrekken wanneer ik wil dus gaf dat aan, maar hij ging er niet echt meer op in. Misschien dat hij me niet teleur wilde stellen door te zeggen dat hij ergens anders voor belde.
Ik verwacht in ieder geval dat er wel iemand start maandag dus ik wens diegene veel succes en plezier 😁

Geluk91

• Forum gebruiker
Reactie #331 Gepost op: 11 februari 2021, 21:32:14
Nee. Hij vroeg nog wel wat over mijn opzegtermijn. Ik kan wel vertrekken wanneer ik wil dus gaf dat aan, maar hij ging er niet echt meer op in. Misschien dat hij me niet teleur wilde stellen door te zeggen dat hij ergens anders voor belde.
Ik verwacht in ieder geval dat er wel iemand start maandag dus ik wens diegene veel succes en plezier 😁

Waarschijnlijk dat inderdaad:)
Wij mogen gewoon nog ff geduld hebben!
Ben wel heel nieuwsgierig weke locatie we belanden..

Miloo96

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #332 Gepost op: 12 februari 2021, 12:22:25
Nou net het screeningsgesprek gehad. Duurde ongeveer twee uur leek als een iets meer ontspannen psychologisch gesprek weer, verder wel een redelijk gevoel bij maar blijft altijd gissen in dit traject.
Zou binnen twee weken een uitslag hebben werd mij verteld.
Duimen maar!  98uiye

^_^

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #333 Gepost op: 12 februari 2021, 12:29:33
Nou net het screeningsgesprek gehad. Duurde ongeveer twee uur leek als een iets meer ontspannen psychologisch gesprek weer, verder wel een redelijk gevoel bij maar blijft altijd gissen in dit traject.
Zou binnen twee weken een uitslag hebben werd mij verteld.
Duimen maar!  98uiye

Gelukkig heb je er een goed gevoel over, bijna aan de eindstreep💪🏼💪🏼

Zeemeeuw_zh

• Aspirant Politie Amsterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Aspirant Politie Amsterdam
Reactie #334 Gepost op: 12 februari 2021, 16:04:51
Ten eerste gefeliciteerd aan ieder die een positief advies heeft ontvangen, succes op de opleiding!

Ik heb afgelopen week mijn screeningsgesprek gehad en ben vanochtend gebeld dat hier een positief resultaat uit is voortgekomen.  98uiye 098uo

Mag dus beginnen bij Politie Amsterdam, maar daar zijn er maar weinig van lees ik hier?

^_^

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #335 Gepost op: 12 februari 2021, 16:47:20
Ten eerste gefeliciteerd aan ieder die een positief advies heeft ontvangen, succes op de opleiding!

Ik heb afgelopen week mijn screeningsgesprek gehad en ben vanochtend gebeld dat hier een positief resultaat uit is voortgekomen.  98uiye 098uo

Mag dus beginnen bij Politie Amsterdam, maar daar zijn er maar weinig van lees ik hier?

Gefeliciteerd 🥳

Miloo96

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #336 Gepost op: 12 februari 2021, 17:12:18

Gefeliciteerd!! Dat is snel, hopelijk krijg ik ook zo snel mijn uitslag! :)

Traficante

• Forum gebruiker
Reactie #337 Gepost op: 12 februari 2021, 17:29:18
Gefeliciteerd allen! Langzaam begint iedereen nu positieve uitslagen te krijgen. 26-04 komt steeds korterbij!

Zijn er al mensen die een studentnummer of iets anders hebben ontvangen?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021

LarsDB

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #338 Gepost op: 12 februari 2021, 23:14:08

Hier ook eenheid Amsterdam. Eind maart kleding passen.

Pyro-daan

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #339 Gepost op: 15 februari 2021, 11:23:31
Ook mijn screening is positief beoordeeld. Op naar de volgende stap! Erg benieuwd naar het basisteam en de opleidingslocatie(ZWB).