0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Kreeg iedereen na het opsturen van hun screening documenten een bevestiging dat het allemaal compleet was? Heb het zelf begin December opgestuurd, maar niks verder vernomen dat het goed en compleet was.
Nice man. Dan ga je die opzeg termijn dus gewoon halen. Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?
Nee, je krijgt alleen iets te horen als ze nog wat nodig hebben. Als je niks te horen krijgt moet het goed zijn. Het wachten verschilt echt per persoon ik heb 8 november alles al opgestuurd en ben vandaag pas gebeld.
Zo ziet het er wel naar uit. Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid Rotterdam.
Nice!, ik ben bang dat ik mijn opzegtermijn net wel of net niet ga halen. Ik heb nog niks gehoord. Hebben er mensen al wat gehoord die gesolliciteerd hebben voor midden Nederland?
Wanneer ben je medisch gekeurd?Ik heb juist wel een bevestiging ontvangen dat al mijn documenten compleet en in goede orde ontvangen waren. Verschilt dus ook per persoon blijkbaar
Even bellen inderdaad naar werving en selectie het algemene nummer. Daarna even vragen of ze het kunnen navragen bij screening. Houd er wel rekening mee dat de ene werver het wel voor je navraagt en de andere werver doet dat niet. Tip: als je een werver aan de telefoon krijgt die het niet wil doen. Bel dan een dag later misschien krijg je dan een ander aan de telefoon die het wel voor je wil doen.