Auto te water Haarlemmermeer

Auteur Topic: Auto te water Haarlemmermeer  (gelezen 2050 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Gepost op: 9 december 2005, 14:02:11
Beindsdorp
Haarlemmermeer


Vrijdagochtend net over 8 uur raakte een auto te water op de Hillegommerdijk nabij Beinsdorp.
De brandweer van Hoofddorp (HV681, WO654 en de OVD693)  rukte vrijdagochtend even na 8 uur uit voor een auto te water op de Hillegommerdijk in Beinsdorp.
De duikers van de brandweer bevrijde de bestuurder uit het voertuig en werd op de kant gereanimeerd door het ambulance personeel. De trauma-heli was ook ingezet.
Onder begeleiding van de politie werd het slachtoffer vervoerd naar het ziekenhuis in de regio.
Na het sporen onderzoek van de VOA werd het voertuig geborgen door een bergingsbedrijf.
De Hillegommerdijk is eneige tijd afgesloten geweest voor al het verkee.

Foto's Jeffrey Koper K3-Media
Brandweer fotograaf Haarlemmermeer

Meer foto's: www.abradio.nl
                  www.brandweerkennemerland.nl

[verwijderd door de beheerder]


Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #1 Gepost op: 9 december 2005, 14:55:23
Foto's staan online: www.lifeliner1amsterdam.nl
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #2 Gepost op: 10 december 2005, 10:02:20
Prachtige foto van die Traumaheli :o  :D
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Wilco Hogenbirk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 305
    • Brandweer Capelle aan den IJssel
Reactie #3 Gepost op: 10 december 2005, 17:02:18
Ik werk ter hoogte van het LUMC in Leiden. Toen ik vrijdag rond 09:00 naar m'n werk liep, zag ik die witte ambulance onder begeleiding (politiemotor voor en afsluitend een politiewagen) naar het ziekenhuis rijden. Tegelijk vloog ook de LL1 over.

M.v.g.,
Wilco Hogenbirk


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #4 Gepost op: 10 december 2005, 17:20:00
Je weet niet welke kant die op vloog, waar vandaan of meer informatie?
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Firefly

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 590
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #5 Gepost op: 10 december 2005, 19:19:33
Vandaag werd in o.a. het Haarlems Dagblad bekend gemaakt dat de 20 jarige bestuurder van het voertuig is overleden aan zijn verwondingen.  :(
Brandwacht 1e klas + WVD


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #6 Gepost op: 11 december 2005, 01:38:52
Vandaag werd in o.a. het Haarlems Dagblad bekend gemaakt dat de 20 jarige bestuurder van het voertuig is overleden aan zijn verwondingen.  :(

Ja wat dacht je dan dat de uitkomst van reanimatie bij trauma zou zijn, springelevend vertrek van het slachtoffer uit het LUMC????? :o
ps wat een geneuzel over ''oooh mooie gele traumaheli die door de lucht vliegt'' ik begrijp niet dat men er allerlei topics ove ropzet op dit forum, het is en blijft een gebruiksvoorwerp, ik ga van onze nieuwe glucosemeters of laryngoscopen toch ook niet allerlei nieuwsfeitjes op dit forum opschrijven..Sorry hoor maar ik word altijd beetje erg moe wanneer ik diverse postings lees over ''..ik heb wagen/heli nummer zusenzo daar gezien..'' ik zou bijna gezegd hebben ''get a life'' maar dat laat ik maar achterwege.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #7 Gepost op: 11 december 2005, 09:33:46
Ja wat dacht je dan dat de uitkomst van reanimatie bij trauma zou zijn, springelevend vertrek van het slachtoffer uit het LUMC????? :o
ps wat een geneuzel over ''oooh mooie gele traumaheli die door de lucht vliegt'' ik begrijp niet dat men er allerlei topics ove ropzet op dit forum, het is en blijft een gebruiksvoorwerp, ik ga van onze nieuwe glucosemeters of laryngoscopen toch ook niet allerlei nieuwsfeitjes op dit forum opschrijven..Sorry hoor maar ik wordt altijd beetje erg moe wanneer ik diverse postings lees over ''..ik heb wagen/heli nummer zusenzo daar gezien..'' ik zou bijna gezegd hebben ''get a life'' maar dat laat ik maar achterwege.
*****
Ieder zijn eigen hobby. De een verzamelt bierdopjes en de andere is helemaal waus van de gele of rode tak......AL word je moe van zulke postings dan zou ik ze maar overslaan. Je bent niet verplicht ze te lezen toch ;D
Maar we respecteren elkaars mening en hobbies hier wel!
*****

Terug naar de topic zou ik maar zeggen ;D


Wilco Hogenbirk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 305
    • Brandweer Capelle aan den IJssel
Reactie #8 Gepost op: 11 december 2005, 13:34:52
Je weet niet welke kant die op vloog, waar vandaan of meer informatie?

Ik neem aan dat deze vragen aan mij bedoeld zijn?

Zo ja: De LL1 landde op het LUMC. Gezien de foto's op eerder genoemde site kan ik er voor 110% van uit gaan dat ie bij dat ongeval vandaan kwam. Verder heb ik geen info.

M.v.g.,
Wilco Hogenbirk