kleding....rk

Auteur Topic: kleding....rk  (gelezen 13996 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #50 Gepost op: 10 mei 2005, 22:30:58
is dit echt 2005  ??? kan het mij haast niet voorstellen   :-\  dit zijn toch oude pakken  ???

klinknagel

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #51 Gepost op: 10 mei 2005, 22:34:20
is dit echt 2005  ??? kan het mij haast niet voorstellen   :-\  dit zijn toch oude pakken  ???

kijk op www.112groningen.nl  en over tuig je zelf.

komplete link:
http://www.112groningen.nl/site/artikel.php?artikel=1qkGgTRkcH
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

Loekie

• Forum gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #52 Gepost op: 11 mei 2005, 00:56:36
Holy shit... Daar zijn geen woorden voor...  :o

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #53 Gepost op: 11 mei 2005, 18:39:44
Nou volgens mij hebben ze alle oude pakken uit de kast gehaalt. Dit kan toch echt niet het beeld van 2005 zijn.  :-\   Of ze lopen bewust in oudere pakken rond, ik weet het niet, maar vindt het nu niet bepaalt mooi staan.  :-[

7194

• Senior gebruiker
Reactie #54 Gepost op: 11 mei 2005, 18:43:49
Het lijkt wel een oud leger onderdeel  ??? :-X

bjorn

• Gast
Reactie #55 Gepost op: 11 mei 2005, 19:34:40
over de uniformen op de foto
dit zijn de gala-uniformen die tot ongeveer 2 jaar geleden gedragen mochten worden van het landelijk bestuur in Den Haag.

Ja, het klopt dat sommige uniformen er vrij stoffig en verlebberd uitzien, ik heb er zelf ook nog een in de kast hangen maar dat ziet er nog pico-bello uit.

Zelf heb ik het verleden jaar laatste maal gedragen bij de dodenherdenking, ik ben zelf van mening dat ik er niet in het werkpak met zwarte strepen van de schoenen en bij wijze van spreke de bloedspatten er nog op. maarja dat is mijn mening

de reden dat het rode kruis verboden heeft om ze te dragen is inderdaad dat het huidige imago niet nog verder omlaag gaat.

Joffry Ambu-Vpk

• Senior gebruiker
Reactie #56 Gepost op: 14 mei 2005, 17:13:30
Nou volgens mij hebben ze alle oude pakken uit de kast gehaalt. Dit kan toch echt niet het beeld van 2005 zijn.  :-\   Of ze lopen bewust in oudere pakken rond, ik weet het niet, maar vindt het nu niet bepaalt mooi staan.  :-[

jaja, het lijkt wel weer 1985 als je die foto's van die oude RK uniformen ziet.....
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

PaulUtrecht

• Gast
Reactie #57 Gepost op: 14 mei 2005, 18:35:14
Citaat
Zelf heb ik het verleden jaar laatste maal gedragen bij de dodenherdenking

Het is voor de buitenwereld natuurlijk erg verwarrend. Als ik naar de foto kijk moet ik eerder denken aan een invasie van een Canadees rebellen leger dan aan het Rode Kruis. Het uniform zoals we dat nu gebruiken is zoals de naam al zegt "uniform" en dus herkenbaar voor de buitenwereld. Het gebruiken van die oude kleding draagt dan natuurlijk niet bij aan het imago.

Citaat
ik ben zelf van mening dat ik er niet in het werkpak met zwarte strepen van de schoenen en bij wijze van spreke de bloedspatten er nog op.

Tja, je moet natuurlijk ten alle tijden zorgen dat je je uniform zuinig behandeld  ;)

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #58 Gepost op: 14 mei 2005, 19:17:11
Iemand toevallig een folder en prijslijst van de kleding van Torotex (G&S) voor het RK liggen? Heb ze gemailed voor een folder en prijslijst, maar tot op heden nog niks in de bus...

urlie

• Gast
Reactie #59 Gepost op: 15 mei 2005, 10:35:15
Zie hier... :)

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]