Auto ramt benzinepompen en vliegt over de kop

Auteur Topic: Auto ramt benzinepompen en vliegt over de kop  (gelezen 2316 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112fryslan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #10 Gepost op: 13 december 2005, 22:39:27
Zal er even wat meer om denken om de kentekens onzichtbaar te maken, meestal doe ik het wel. Ik vergeet het te vaak. Bedankt dat jullie me der nog es op hebbe gewezen. Slachtoffers komen bij nooit op de foto en als ze der om 1 of andere reden op komen worden ze onherkenbaar gemaakt.


firemanr

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 13 december 2005, 22:56:57
Zal er even wat meer om denken om de kentekens onzichtbaar te maken, meestal doe ik het wel. Ik vergeet het te vaak. Bedankt dat jullie me der nog es op hebbe gewezen. Slachtoffers komen bij nooit op de foto en als ze der om 1 of andere reden op komen worden ze onherkenbaar gemaakt.

Is goed. weer terug ontopic. Bedankt voor het aanpassen. ;) :)


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #12 Gepost op: 13 december 2005, 23:58:12
waarom reageert iedereen zo opgefokt over het al dan niet afdekken van een nummerplaat!!! foutje mensen moet gewoon gebeuren maar is nie geberut je zou ook kunnen zeggen dat die mensen van de brandweer die platen effe om hadden kunnen buigen(geberut bij ons veel). so en kentekens niet zichtbaar in beeld logische maar om er zo;'n ophef over te maken hallo zeg
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #13 Gepost op: 14 december 2005, 00:11:42
Arie,

Volgens mij heeft mijn collega zojuist een opmerking gemaakt. Graag even op letten.  ;)