Nieuwe Volvo's brandweer Terneuzen

Auteur Topic: Nieuwe Volvo's brandweer Terneuzen  (gelezen 12553 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Firefighter Robert

• Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
    • Stichting MPHV
Reactie #20 Gepost op: 12 december 2005, 16:34:58
De oude wagen van Hoek (DAF 45/Ziegler) was al in dienst toen nog niet eens met de bouw van de Westerscheldetunnel begonnen was. De komst van de tunnel + de verder ontwikkelende industrie in de omgeving van Hoek maakten het nodig dat er een op die risicofactoren ingesteld blusvoertuig ter beschikking zou moeten staan in Hoek.

Gr
Erik

Helemaal gelijk Erik  :)

Maar wie weet wordt de DAF van Biervliet ook nog wel vervangen hoor door een nieuw voertuig!! zeg nooit nooit  ;)
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #21 Gepost op: 12 december 2005, 16:38:21
Helemaal gelijk Erik  :)

Maar wie weet wordt de DAF van Biervliet ook nog wel vervangen hoor door een nieuw voertuig!! zeg nooit nooit  ;)

Misschien gaat de volvo daar wel naartoe  ;) ;)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 12 december 2005, 16:39:59
haha, maarja.. wel mooi spul daar in tnz

mario m

• Senior gebruiker
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #23 Gepost op: 12 december 2005, 16:42:22
Ik heb het gevoel wanneer men een voertuig inhuldigd in Nederland, dat men vraagt "Mooi spul zeg, wanneer hij wordt vervangen?". ::)

Mvg,

Colin

• Senior gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 12 december 2005, 16:45:37
Het houdt nooit op in Terneuzen volgens mij. ;D Prachtige voertuigen. :) :) ;) Is de laatste gele tas van Zeeland zeker ook uit dienst, eerst die van Biervliet en nu die van Zaamslag.
Groeten, Colin

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 12 december 2005, 16:49:01
Het houdt nooit op in Terneuzen volgens mij. ;D Prachtige voertuigen. :) :) ;) Is de laatste gele tas van Zeeland zeker ook uit dienst, eerst die van Biervliet en nu die van Zaamslag.

We hebben het jeugdbrandweervoertuig nog, maar wordt ook niet meer gebruikt, en gaat ook nie lang meer
in Terneuzen staan denk ik  :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Erik

• Senior gebruiker
    • Brandweer Goes
Reactie #26 Gepost op: 12 december 2005, 16:49:15
Overigens gaat volgend jaar in Goes en Borsele een soortgelijk traject lopen.
In beide gemeenten moeten elk 2 TS-en (4 totaal dus) vervangen worden. Het gaat daarbij ook om 4 posten.
De beide gemeenten werken al nauw samen op brandweergebied, dus hoogstwaarschijnlijk zal dat ook 1 order worden.
Aangezien alle posten waarop dit betrekking heeft stukken snelweg dan wel aanvoerroutes naar het haven-/industriegebied Vlissingen-Oost in hun verzorgingsgebied hebben (en deels ook 1e of 2e uitruk zijn richting Westerscheldetunnel) zullen dat ook geen standaard TS-en worden is de verwachting. ;)

Gr
Erik

Nick

• Gast
Reactie #27 Gepost op: 12 december 2005, 17:04:00
Mooie voertuigen  ;D

Ben benieuwd of Culemborg ter vervanging van de 44732 ook van dit type gebruik gaat maken ???

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #28 Gepost op: 12 december 2005, 17:17:52
het zijn 4x4 voertuigen toch.... maar als ik vragen mag, heeft terneuzen zoveel bos/heide gebied waarvoor dit nodig is? sorry, het lijkt dat ik hun alleen maar afkraak maar bedoel het niet zo..

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
Reactie #29 Gepost op: 12 december 2005, 17:20:10
het zijn 4x4 voertuigen toch.... maar als ik vragen mag, heeft terneuzen zoveel bos/heide gebied waarvoor dit nodig is? sorry, het lijkt dat ik hun alleen maar afkraak maar bedoel het niet zo..

We hebben hier bijna geen bos/heide gebied