Wat doe je in de tijd op de post?

Auteur Topic: Wat doe je in de tijd op de post?  (gelezen 2798 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 14 december 2005, 21:59:10
Die rust punten hebben wij ook wel hoor.
Heerlijk languit voor de tv, kopje koffie erbij, af en toe de ogen dicht laten vallen, lekker relaxt, af en toe een leerboek erbij pakken, wat gezellig kleppen met collega's.  ;D
Maar ja er zijn ook andere momenten.  ;D

Bart S

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 14 december 2005, 22:06:44
RR (die nooit kan slapen, omdat hij altijd ritten krijgt als hij wil slapen)

Dat klopt, ik denk dat het komt door dezelfde Murphy-wet die er ook voor zorgt dat er alarm is als je net je eten uit de magnetron haalt ;D:

THE FIRST LAW OF EMS: All emergency calls will wait until you begin to eat, regardless of the time.

pesje2

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 15 december 2005, 19:07:27
Dus eigenlijk best wel een wisselende dienst per dag.

Dat is wel cool, maar de hele dag tv kijken, biljarten op het schoonmaken na?... ;D :o

Gr. Niels

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #13 Gepost op: 16 december 2005, 15:16:46
En het is best moeilijk om met een Extra Large Quater Pounder menu met grote cola een voertuig te besturen. Dat vergt bijzondere opleidingen en inzichten. Want je moet ook weer niet te snel zijn, want anders gaat je pleeg je "helpen" met eten. Nou en dat moet je ten aller tijden voorkomen.

Maar ik mis bij mijn voorgangers het welverdiende rustmoment. FF terug trekken en lekker wegzakken in een stoel of nog beter, ff lekker gaan slapen in een bedje op de post.

RR (die nooit kan slapen, omdat hij altijd ritten krijgt als hij wil slapen)

haha, dan zit jij zeker op een heel rustige dienst / post ?  ;D ;D ;)  ruilen ?  :)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #14 Gepost op: 3 januari 2006, 18:56:52
haha, dan zit jij zeker op een heel rustige dienst / post ?  ;D ;D ;)  ruilen ?  :)

Joffry,

er zijn zelfs collegea die geen nachten met mij willen draaien, omdat ik altijd de hele nacht moet rijden.
Maar vóór mijn laatste nachtdienst heb ik geslapen, omdat we wisten dat het lekker druk zou worden. 14 ritten in 7 uur, das niet slecht dacht ik. Is dat rustig?

RR (Die altijd oud en nieuw draait)
Elke hulpverlening start met communicatie.