Auto ramt benzinepompen en vliegt over de kop

Auteur Topic: Auto ramt benzinepompen en vliegt over de kop  (gelezen 2363 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

112fryslan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Gepost op: 13 december 2005, 11:15:30
LEEUWARDEN - 10 december rond 20:20 kwam er een melding binnen van een lekkage bij de texaco benzinepomp op de groningerstraatweg. Ter plaatse bleek er een auto de pomp geraakt te hebben en over de kop gevlogen. De politie zette onmiddelijk de omgeving af vanwege brandgevaar. Een ambulance kwam ter plaatse voor de inzittenden die er op eigen kracht uit konden komen. Zij zijn met snijwonden/lichte verwondingen overgebracht naar mcl. Volgens de krant verklaarde de bestuurder van 19 jaar dat de remmen en het stuur van de auto niet meer werkten.

20:21:46 10-12-05 G BRAN A 2 TEXACO GRONINGERSTRAATWEG GRONINGERSTRAATWEG 350 LEKKAGE BENZINEPOMP BRW Leeuwarden ( Post Noord Blusgroep 3 )
20:28:07 10-12-05 I AMBU A A1 GRONINGERSTRAATWEG LEEUWARDEN CPA Friesland ( Ambu 21-42 Leeuwarden )







Meer fotos http://www.112fryslan.nl/luckynews/list.php?artnr=32




firemanr

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 13 december 2005, 18:51:25
De webbeheerder heeft nooit gehoord van een kentekenplaat afdekken zeker? :-X :-X


Karim

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 13 december 2005, 18:53:34
De webbeheerder heeft nooit gehoord van een kentekenplaat afdekken zeker? :-X :-X

Wat maakt dat nu uit.

Het enige wat je aan de hand van dat kenteken kan achterhalen is wat gegevens van de auto en of ie nog apk gekeurd is.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3 Gepost op: 13 december 2005, 18:56:21
Wat maakt dat nu uit.

Het enige wat je aan de hand van dat kenteken kan achterhalen is wat gegevens van de auto en of ie nog apk gekeurd is.

de mensen die wel kunnen zien op welke naam die stond hebben geheimhoudingsplicht,

het enige wat je er mee kunt is dat je kunt zien of het misschien je baas was (als je zijn kenteken hebt)
ten tweede zijn de fotos niet echt scherp

geen probleem lijkt mij

Gelukkig allemaal wel goed afgelopen (na verhouding)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


firemanr

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 13 december 2005, 19:00:02
Wat maakt dat nu uit.

Het enige wat je aan de hand van dat kenteken kan achterhalen is wat gegevens van de auto en of ie nog apk gekeurd is.

Nu is dit een ongeval van 10 december, als je nu een ongeval hebt en een webbeheerder (zo fanatiek als tie is ;)) zet gelijk zijn foto's op het net, liefst zo vlug mogelijk, nietwaar?  Wat zou je vrouw (of kinderen) er van zeggen dat ze je auto ondersteboven zien liggen. Of dat er bij geschreven staat dat het SO overleden is? >:( >:(
Het getuigt gewoon van weinig fatsoen en respect voor degene op de foto! Wat is de volgende stap: het SO maar gewoon zichtbaar in beeld? >:(


Karim

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 13 december 2005, 19:34:31
Nu is dit een ongeval van 10 december, als je nu een ongeval hebt en een webbeheerder (zo fanatiek als tie is ;)) zet gelijk zijn foto's op het net, liefst zo vlug mogelijk, nietwaar?  Wat zou je vrouw (of kinderen) er van zeggen dat ze je auto ondersteboven zien liggen. Of dat er bij geschreven staat dat het SO overleden is? >:( >:(
Het getuigt gewoon van weinig fatsoen en respect voor degene op de foto! Wat is de volgende stap: het SO maar gewoon zichtbaar in beeld? >:(

Familie krijgt dat echt wel sneller te horen als dat die foto's online staan hoor, politie had waarschijnlijk allang contact gezocht.

En dan nog, alsof al die echtgenotes honderden 112-site's per uur afgaan om te zien of hun man toevallig niet verongelukt is...

Kortom, 'n hoop ophef om niks.


Gast48368

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 13 december 2005, 19:39:40
Nu is dit een ongeval van 10 december, als je nu een ongeval hebt en een webbeheerder (zo fanatiek als tie is ;)) zet gelijk zijn foto's op het net, liefst zo vlug mogelijk, nietwaar?  Wat zou je vrouw (of kinderen) er van zeggen dat ze je auto ondersteboven zien liggen. Of dat er bij geschreven staat dat het SO overleden is? >:( >:(
Het getuigt gewoon van weinig fatsoen en respect voor degene op de foto! Wat is de volgende stap: het SO maar gewoon zichtbaar in beeld? >:(

Familie hoort het tegenwoordig nog veel sneller per mobiel  :-X  Daar kan geen politie tegenop  :-X :-X :-X

Die idioten denken er niet over na dat familie  er als verdwaasde spoken heenscheuren...... :-X :-X :-X :-X :-X
En dat wij als hulpverleners dan ook nog eens met familie in de maag zitten bij plaats ongeval  :(

Daar kan ik dus helemaal niet tegen  :-X

En als ze mijn kenteken zichtbaar zouden laten zou ik dat een schending van mijn privacy vinden, heb er al eens vaker discussies met pers over gehad, maar wordt door velen verschillend over gedacht.  :-\


Karim

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 13 december 2005, 19:54:41

Familie hoort het tegenwoordig nog veel sneller per mobiel  :-X  Daar kan geen politie tegenop  :-X :-X :-X

Die idioten denken er niet over na dat familie  er als verdwaasde spoken heenscheuren...... :-X :-X :-X :-X :-X
En dat wij als hulpverleners dan ook nog eens met familie in de maag zitten bij plaats ongeval  :(

Daar kan ik dus helemaal niet tegen  :-X

En als ze mijn kenteken zichtbaar zouden laten zou ik dat een schending van mijn privacy vinden, heb er al eens vaker discussies met pers over gehad, maar wordt door velen verschillend over gedacht.  :-\

Voor die enkele keer per jaar dat familie het via via hoord en zelf terplaatse komt als we nog bezig zijn hebben we fijn de politie die er voor zorgt dat ze ons niet lastig vallen....

En ik denk dat je er niet veel tegen kan doen dat ze jou kenteken zichtbaar laten, schending van de privacy is het niet en je zal ook geen hinder door publicatie ondervinden dus ik blijf 't onzin vinden om het kenteken af te plakken.


firemanr

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 13 december 2005, 22:23:48
Voor die enkele keer per jaar dat familie het via via hoord en zelf terplaatse komt als we nog bezig zijn hebben we fijn de politie die er voor zorgt dat ze ons niet lastig vallen....

En ik denk dat je er niet veel tegen kan doen dat ze jou kenteken zichtbaar laten, schending van de privacy is het niet en je zal ook geen hinder door publicatie ondervinden dus ik blijf 't onzin vinden om het kenteken af te plakken.



Ok, misschien heb je gelijk, misschien ook niet, maar hier op het forum hebben we de policy dat we SO's afschermen alsmede de kentekenplaten. Punt!.


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #9 Gepost op: 13 december 2005, 22:27:28
Voor die enkele keer per jaar dat familie het via via hoord en zelf terplaatse komt als we nog bezig zijn hebben we fijn de politie die er voor zorgt dat ze ons niet lastig vallen....

En ik denk dat je er niet veel tegen kan doen dat ze jou kenteken zichtbaar laten, schending van de privacy is het niet en je zal ook geen hinder door publicatie ondervinden dus ik blijf 't onzin vinden om het kenteken af te plakken.



Ookal vindt je het onzin, uit goed fatsoen laat je kentekenplaten en so niet zichtbaar in beeld zien, en het is maar een kleine moeite om het even wazig te maken hoor, doe het ookal vanaf het begin
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen