0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
De webbeheerder heeft nooit gehoord van een kentekenplaat afdekken zeker?
Wat maakt dat nu uit.Het enige wat je aan de hand van dat kenteken kan achterhalen is wat gegevens van de auto en of ie nog apk gekeurd is.
Nu is dit een ongeval van 10 december, als je nu een ongeval hebt en een webbeheerder (zo fanatiek als tie is ) zet gelijk zijn foto's op het net, liefst zo vlug mogelijk, nietwaar? Wat zou je vrouw (of kinderen) er van zeggen dat ze je auto ondersteboven zien liggen. Of dat er bij geschreven staat dat het SO overleden is? Het getuigt gewoon van weinig fatsoen en respect voor degene op de foto! Wat is de volgende stap: het SO maar gewoon zichtbaar in beeld?
Familie hoort het tegenwoordig nog veel sneller per mobiel Daar kan geen politie tegenop Die idioten denken er niet over na dat familie er als verdwaasde spoken heenscheuren...... En dat wij als hulpverleners dan ook nog eens met familie in de maag zitten bij plaats ongeval Daar kan ik dus helemaal niet tegen En als ze mijn kenteken zichtbaar zouden laten zou ik dat een schending van mijn privacy vinden, heb er al eens vaker discussies met pers over gehad, maar wordt door velen verschillend over gedacht.
Voor die enkele keer per jaar dat familie het via via hoord en zelf terplaatse komt als we nog bezig zijn hebben we fijn de politie die er voor zorgt dat ze ons niet lastig vallen....En ik denk dat je er niet veel tegen kan doen dat ze jou kenteken zichtbaar laten, schending van de privacy is het niet en je zal ook geen hinder door publicatie ondervinden dus ik blijf 't onzin vinden om het kenteken af te plakken.