DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 114264 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #230 Gepost op: 12 februari 2008, 18:35:13
eigenlijk.. zou deze serie gewoon weer moeten starten.. :)

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #231 Gepost op: 12 februari 2008, 19:16:39
En toch maakt het dus wel degelijk uit welke agent je treft op straat, in aflevering 3 bijvoorbeeld van de ondersteunende diensten, daar wordt de vrouwelijke agente Ernestien meerdere malen uitgescholden en zelfs geschopt door de familie van een man die zojuist wordt opgepakt door haar collega.

Het kan om taktische redenen zijn dat zij niet ingreep (de buurt, de hoeveelheid mensen die zich tegen haar keert, en de tijd dat assistentie op zich laat wachten) maar ik weet zeker dat Rene, de brigadier uit seizoen 1998 van de Pijp, toch wel heel anders had gereageerd, de boel was daar dan zeker uit de hand gelopen, maar dan waren er toch zeker wel wat aanhoudingen vericht en de Politie laat dan wel een signaal achter in die buurt dat er absoluut geen geweld jegens hen wordt geaccepteerd.

Bijgaand het voorval in Aflevering 3 en brigadier Rene uit seizoen 1998 van de Pijp: (oordeel dus zelf)

Voorval Afl-3 ondersteunende diensten: http://www.youtube.com/watch?v=9rrxgQfm4Xo
"Kaale" brigadier Rene, seizoen 1998 de Pijp: http://www.youtube.com/watch?v=1l0fC09Olvk

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #232 Gepost op: 12 februari 2008, 21:36:50
Inderdaad, ik geniet echt van de werkwijze van die man. Daar zouden er meer van moeten zijn. Grote bek? Kom dan maar mee!

:)

Hulde aan deze diender. Zeg dát maar tegen 'm Max ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #233 Gepost op: 12 februari 2008, 22:54:02
Zeker weten, voorbeeldje! Je weet tenminste wel dat je elke dienst met een aanhouding binnen komt :D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #234 Gepost op: 13 februari 2008, 11:09:19
Dat fragment met die aanhouding van de ondersteunende diensten heb ik meerdere keren op tv gezien. Ik moet zeggen complimenten voor de agente, ik zou het haar niet nadoen zo kalm blijven...  ;)

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
En wat vinden jullie van het laatste seizoen van "Bij de Politie" ?? De beste seizoenen vind ik:

1e plaats:  1998 wijkteam "De Pijp"
2e plaats:  2000 wijkteam "Nieuwmarkt"
3e plaats:  1996 wijkteam "s-Gravesandeplein"

En het mooiste fragment blijf ik de achtervolging vinden uit 1996 (wijktem Prinsengracht) vanuit een Volkswagen golf-3:
http://www.youtube.com/watch?v=nX9bPE1Ztp0

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
1: de pijp
2: prinsengracht
3: nieuwmarkt

En ondersteunende diensten + s-Gravesandeplein bestel ik nog bij je  :) ;)

En de beste momenten vond ik zo'n beetje alles van de pijp  8) En natuurlijk de achtervolging  O0

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Heb inmiddels het hele seizoen van het s'gravesanderplein gekeken, en wat een top seizoen zeg!! Dit seizoen laat echt zien wat het politiewerk inhoud, van alles wat  :)

Ik moet alleen nog de lodewijk en de ondersteunende diensten bestellen en dan is mijn verzameling compleet. Is de lodewijk ook een aanrader?

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Heb inmiddels het hele seizoen van het s'gravesanderplein gekeken, en wat een top seizoen zeg!! Dit seizoen laat echt zien wat het politiewerk inhoud, van alles wat  :)

Ik moet alleen nog de lodewijk en de ondersteunende diensten bestellen en dan is mijn verzameling compleet. Is de lodewijk ook een aanrader?

Ik vind lodewijk de minste van allemaal, maar dat wil niet zeggen dat deze niks aan is, de andere zijn gewoon beter met wat meer actie en sensatie. Maar ook in dit seizoen komt er weer van alles voorbij, vecht en steek incidente, assistantie collega, woning brand, verkeers ongevallen  enz.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Oke, ik vind het missende jaartal toch wat slordig staan dus je hoort weer van me zodra er weer centjes zijn  ;)