DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 114213 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Strandpolitie:

Vorige week heb ik de beide seizoenen van "Strandpolitie" ontvangen. Inmiddels ben ik klaar met de serie Strandpolitie uit 2002, hierin wordt de Politie Hollands-midden, Politie Rotterdam-Rijnmond & Politie Zeeland & diverse reddingsbrigades gevolgd.

Dit seizoen bestaat uit maar liefst 15 afleveringen, de kosten zijn 30,- incl. verzendkosten & DVD's. Mocht je interesse hebben en nog géén mailtje van mijn hebben ontvangen: dan graag zelf een mailtje naar mijn sturen met daarin je naam + adres naar: roy.v@hotmail.com

En uiteraard is er voor de twijfelaars ook weer een preview: http://www.youtube.com/watch?v=h2gQfyrZxcc&feature=user

De 1e serie van Strandpolitie uit 2000 (Politie Zandvoort) volgt dan volgende maand.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #261 Gepost op: 9 augustus 2008, 00:02:50
Thanks roy, heb de strandpolitie gezien, was wel leuk vooral de reddingsbrigade gedeelten. Heb inmiddels ook van Amsterdam de lodewijk van deijselstraat binnen en dat is ook een toppertje vol actie, erg aan te raden.

Mijn Amsterdam gedeelte heb ik nu helemaal compleet  :) O0

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #262 Gepost op: 16 augustus 2008, 10:54:34
Strandpolitie 2000

Inmiddels is de 1e serie van Strandpolitie uit 2000 waarin de Politie van Zandvoort wordt gevolgt ook af.

Dit seizoen bestaat uit 11 afleveringen en de kosten zijn 25,- je kunt het geld overmaken naar giro: 8780628 t.n.v. Roy Visser te Arnhem.

We zijn nu helemaal compleet met de serie's van "Bij de Politie" & "Strandpolitie" er zijn nog een aantal serie's gemaakt in de jaren 90 die ik graag nog eens terug zou willen zien o.a. "Blauwe petten" uit begin jaren 90 waarin de Politie van Rotterdam is te zien, ook is er in de jaren 90 door de TROS een docusoap gemaakt over de de bureaus "Balistraat" & "Bijlmer" in Amsterdam.

Dit najaar kom ik hierop op terug, bij voldoende deelname kunnen we ook welicht deze serie's toevoegen aan de verzameling.

PCM_Smeets

• Gast
Hai,

Ik had vernomen dat jij degene bent die alle dvd's van BIJ DE POLITIE heeft en deze ook kan regelen op dvd.

Ik heb zeer interesse in deze serie.

Mocht je nog andere series hebben, zou je dan mij kunnen laten weten wat de kosten zijn voor deze series.

Graag gespecificeerd voor WELKE serie en de Totaalprijs incl verzending voor de GEHELE serie (Dus gehele serie Bij de Politie, of Strandpolitie etc etc etc). Niet dat ik zelf moet uitrekenen hoeveel dvd's  het zijn en wat de kosten gaan worden. Daar krijg je alleen maar misverstanden van. Toch?!

Alvast bedankt en ik hoor het graag.

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Zie PM

guest4965

• Gast
Strandpolitie 2000

Inmiddels is de 1e serie van Strandpolitie uit 2000 waarin de Politie van Zandvoort wordt gevolgt ook af.

Dit seizoen bestaat uit 11 afleveringen en de kosten zijn 25,- je kunt het geld overmaken naar giro: 8780628 t.n.v. Roy Visser te Arnhem.

We zijn nu helemaal compleet met de serie's van "Bij de Politie" & "Strandpolitie" er zijn nog een aantal serie's gemaakt in de jaren 90 die ik graag nog eens terug zou willen zien o.a. "Blauwe petten" uit begin jaren 90 waarin de Politie van Rotterdam is te zien, ook is er in de jaren 90 door de TROS een docusoap gemaakt over de de bureaus "Balistraat" & "Bijlmer" in Amsterdam.

Dit najaar kom ik hierop op terug, bij voldoende deelname kunnen we ook welicht deze serie's toevoegen aan de verzameling.

Is het al najaar geweest ;D ;)? Hoe zit het met die andere series?

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Er zijn nog wel een aantal interessante Politie serie's gemaakt, echter om het een beetje rendabel te maken en de kosten het zelfde te houden heb ik toch zeker 6 mensen nodig die mee willen doen (aanmelden graag via de PM).

1994: "SURVEILLANCE" (6 afleveringen á 40 minuten)
Zesdelige serie reportages waarin vier medewerkers van het
Rotterdamse politiebureau Marconiplein worden gevolgd tijdens
hun dagelijkse werkzaamheden en erover vertellen.
Deze aflevering oa de oplossing van een ontvoeringszaak, de
inval in een drugscafé, een schietpartij in een discotheek,
het ontslag van een politiesurveillant en winkeldiefstal van
zeemleren lappen.

1994: "Bureau Balistraat"
(6 afleveringen á 35 minuten)
Zesdelige serie reportages over het werk van de Amsterdamse
politie op bureau Balistraat in de Indische Buurt.
Politiemensen van dit wijkbureau worden gevolgd bij hun
dagelijkse werkzaamheden op straat en op het politiebureau. Ze
vertellen over hun werk, hun ervaringen oa met racisme en de
problemen in de buurt waar meer dan 50% van de bevolking van
buitenlandse afkomst is. Deze aflevering oa een zigeunervrouw
die vervalste paspoorten verkoopt, een dronken Zweed die zijn
roes uitslaapt in de cel en burenruzies ivm geluidsoverlast.

1995: "Bureau Bijlmer" (6 afleveringen á 35 minuten)
Zesdelige serie reportages over het werk van de politie in de
Amsterdamse wijk Bijlmermeer. De agenten van de wijkbureaus
Ganzenhoef en Flierbosdreef worden gevolgd tijdens hun
werkzaamheden. Statements van de agenten maken duidelijk dat
oa door de samenstelling van de bevolking en de sfeer die er
heerst, een geheel andere politie-aanpak noodzakelijk is.
Deze aflevering oa: de achtervolging van de dader van een
schietpartij, div. aangiftes van oa diefstal en mishandeling,
dope- en vuurwapencontrole bij aktie Fazantenhof, invallen in
div. flats.

Bij interesse graag aanmelden via de PM, het ligt er even aan hoeveel mensen zich aanmelden, dit laat ik dan z.s.m. weten.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Misschien kun je nog één overzichtelijk lijstje neer zetten van welke seizoenen je nu hebt (met bij de politie, strandpolitie etc)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Dat kan, tot nu toe heb ik de compleete series van "Bij de Politie" & "StrandPolitie"

"Bij de Politie":

serie 1 1995: wijkteam "Prinsengracht" 10 afleveringen
serie 2 1996: wijkteam "s-Gravesandeplein" 13 afleveringen
serie 3 1997: wijkteam "Lodewijk van Deijsselstraat" 13 afleveringen
serie 4 1998: wijkteam "de Pijp" 13 afleveringen
serie 5 1999: wijkteam "Nieuwezijds Voorburgwal" 13 afleveringen
serie 6 2000: wijkteam "Nieuwmarkt" 13 afleveringen
serie 7 2001: "Ondersteunende diensten" 13 afleveringen

"StrandPolitie":

serie 1 2000; Strandpolitie Zandvoort 11 afleveringen
serie 2 2002; strandpolitie Zeeland, Rotterdam-Rijnmond & Hollands-Midden 15 afleveringen

Frankovski

• Artikel 141 én 142 SV
  • Forum gebruiker
Hoi Roy!

Ik wil ook graag weer meedoen als je een nieuwe serie besteld...

Gr. Frank