Misschien is het handig om even een nieuw lijstje te maken voor evt nieuwe geinteresseerden:
-Lars
-Kmarfan
-Maarten Nay
-Jeroen
-Maikelv
-112 ijsselstreek
-SimonSt
-Frankovski
Wie nog meer?
Oke voor de duidelijkheid: iedereen op bovenstaand lijstje gaat akkoord met 20,-? en zijn we het er ook allemaal over eens dat het seizoen 2 uit 1997 moet worden waarin (volgens de info van de producent) wijkteam "Lodewijk van Deijsselstraat" word gevolgt?
Het lijkt mijn het handigste als we de DVD's allemaal één keer door sturen naar een volgend iemand. De DVD's komen bij mijn aan, ik maak één copy voor mezelf en de andere stuur ik door naar nr1, nr1 maakt copy voor zich zelf en stuurt hem door naar nr2, nr2 maakt copy voor zich zelf en stuurt hem daar naar nr3 enz. Wie eventueel geen DVD-brander heeft moet als laatste want die kan dan de DVD's houden zonder ze hoeven door te sturen.
Wat betreft de betaling lijkt mijn het makkelijkst dat wanneer je de DVD's hebt ontvangen en een copy hebt gemaakt je het geld overmaakt naar mijn. Echter vertrouw ik erop dat als je de DVD's hebt ontvangen je ook echt het geld overmaakt! Ik weet niet hoe de DVD's uit zullen pakken, veel actie, weinig actie dat is maar net de gok, een ding weten we wel en dat is dat het uit 1997 is en je dus een hoop oude voertuigen ziet! en actie was er altijd wel, eene seizoen meer als de ander, ligt er maar net aan welk wijkteam ze volgde.
Ik hoop dat er nog een aantal mensen zich melden wie ook intresse hebben in de DVD's van één heel seizoen van "Bij de Politie" totaal incl de verzenkosten ben ik 265 euro kwijt een belachelijk hoog bedrag maar zo gaat dat nou eenmaal want wij stellen nou eenmaal helemaal niets voor, die zien liever RTl4 ofzo komen waarin men weer een contract mee kan aflsluiten voor honderdduizenden euro's.