DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 114214 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

• Senior gebruiker
@ R.Visser

Prima plan lijkt mij, de DVD's doorzenden en betalen na de kopie's, ik vind het allemaal prima. Misschien dat we met het "clubje" geinteresseerden even onderling gaan mailen voor de adressen etcetera. Ik zal je alvast even per PM mijn Mailadres en Adres doorgeven.

Groetjes Jeroen

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Oke dan word het dus zo: Heb je een DVD brander maak je er zelf  een copy van (of je slaat de DVD's op, op je PC of DVD hardrive dat kan ook) en vervolgens zend je de DVD's door naar de volgende patiént.

De mensen die geen DVD-brander hebben geef even een gil, dan worden de DVD's het laatste naar jouw gestuurd zodat je geen copy's hoef te maken en je de toegestuurde DVD's dus voor je zelf kunt houden. Mochten er meer mensen zijn dan zal ik één copy voor jullie maken, alleen probeer ik dan zoveel mogelijk afleveringen op één DVD te krijgen, hier door word de kwaliteit wel wat minder.

Het betalen is aan jullie zelf, of vooraf of nadat je de DVD's hebt ontvangen, dat maakt mijn niet zoveel uit, ik vertrouw daar gewoon op dat je het geld overmaakt OOK als je de afleveringen vind tegenvallen.

maikelv

• Gast
Ik vindt dit een zeer goed initiatief en kan hier wel iets voor elkaar krijgen om de dvd te branden. Maar moet ik meerdere dvd`s hebben op op te kunnen branden of past alles op 1 dvd, dit had ik niet meegekregen?? Want kwa branden ben ik niet zo vergevordert  :D Ik hoor het wel.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Ik vindt dit een zeer goed initiatief en kan hier wel iets voor elkaar krijgen om de dvd te branden. Maar moet ik meerdere dvd`s hebben op op te kunnen branden of past alles op 1 dvd, dit had ik niet meegekregen?? Want kwa branden ben ik niet zo vergevordert  :D Ik hoor het wel.

Als het bijv. bestaat uit 3 DVD's moet je ook 3 lege DVD's hebben  ;)

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Ik zal even met iedereen door middel van een PM contact opnemen dit weekend. Mocht alles rond komen dan bestel ik volgende week het heele seizoen uit 1997.

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Ik heb met iedereen contact opgenomen en reactie terug gehad, ik krijg alleen geen reactie terug van "SimonSt" & "Frankovski" . Als jullie je eigen zien staan stuur me dan even een PM met je eigen E-mail adres dat comunucieert wat makkelijker. Heb de DVD's inmiddels besteld en het geld overgemaakt. Als het goed is heb ik ze begin volgende week in huis :)

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Jongens ik heb de DVD's binnen !!! Ik heb ff snel 2 afleveringen gekeken en hier een aantal trefwoorden van die afleveringen:  vechtpartij, ongeval met, sirene, man te water, steekpartij, gewapende overval, aanrijding met pol.voertuig, zwervers, golf3, en nog veel mee. Wanneer ik alle afleveringen heb gezien (zal eind deze week zijn) zal ik beginnen met het overbranden, dan hebben jullie de DVD's volgende week in huis!

Koos Grandioos

• Senior gebruiker
Mooi man!  ;)  Ik kan niet wachten :D :D :D
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Vanmidag nog even Afl 3 gekeken. Was nog wel een mooie stukje, 2 vrouwelijke agenten krijgen een oproep voor een aanrijding zonder, terplaatsen gekomen worden ze weggeroepen voor een aanrijding met, dus met zwaailichten en sirene daarheen, eenmaal daar aangekomen blijkt de persoon al op eigenvervoer naar het ziekenhuis te zijn gegaan, dus hun weer terug naar de aanrijding zonder, daar weer aangekomen krijgen ze de oproep "Assistantie Collega" dus hun weer met zwaailicht en sirene naar de melding toe, eenmaal terplaatsen bleken er genoeg voertuigen daar aanwezig te zijn dus konden hun weer terug naar de aanrijding zonder. Echt leuk om te zien hoe dat allemaal gaat, ook leuk dat de agenten nog geen mobiele telefoons hebben, en dat er gewoon gerookt word voor de camera in het voertuig was toen ook nog gewoon heel normaal.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
dat was in het haven gebied toch? herinder ik me nog wel iets van.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !