DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 114301 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Rein

• Senior gebruiker
Reactie #210 Gepost op: 13 januari 2008, 03:52:26
Ik heb wel interesse in een aantal seizoenen :)

Ik zou graag het seizoen van de Pijp of de Nieuwmarkt nog willen bestellen, is dit mogelijk? ;)

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #211 Gepost op: 13 januari 2008, 11:02:28
Ik heb wel interesse in een aantal seizoenen :)
Ik zou graag het seizoen van de Pijp of de Nieuwmarkt nog willen bestellen, is dit mogelijk? ;)

Zie PM. Voor het laatste seizoen waarin de ondersteunende diensten worden gevolgd ben ik nog steeds opzoek naar mensen die mee willen doen, tot nu toe hebben zich 6 mensen aangemeld, dus heb je interesse (dit geld ook voor de vorige seizoenen) meld je dan even via de PM aan bij mijn. Zodra ik hem bestelt heb laat ik het jullie weten.

ariekanarie112

• Gast
Reactie #212 Gepost op: 13 januari 2008, 12:14:25
welke ondersteunende diensten worden er gevolgd?

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #213 Gepost op: 13 januari 2008, 12:23:43
welke ondersteunende diensten worden er gevolgd?

ZUCHT. Mensen als je een vraag heb kijk eerst even verder dan je neus langs is, het antwoord staat gewoon op de vorige pagina. Mocht je vragen hebben en ze niet kunnen vinden stel deze dan gewoon even via de PM aan mijn, dan houden we dit topic vrij voor relevante zaken.

Hier is trouwens je antwoordt te vinden: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,10924.msg546295.html#msg546295

Rein

• Senior gebruiker
Reactie #214 Gepost op: 13 januari 2008, 16:04:09
Zie PM. Voor het laatste seizoen waarin de ondersteunende diensten worden gevolgd ben ik nog steeds opzoek naar mensen die mee willen doen, tot nu toe hebben zich 6 mensen aangemeld, dus heb je interesse (dit geld ook voor de vorige seizoenen) meld je dan even via de PM aan bij mijn. Zodra ik hem bestelt heb laat ik het jullie weten.
Zoals ik in de PM al gezegd heb ben ik ook geïnteresseerd in de ondersteunende diensten :)

Ben benieuwd naar de 2000 Nieuwmarkt afleveringen die ik heb besteld :D

Rein

• Senior gebruiker
Reactie #215 Gepost op: 14 januari 2008, 18:13:14
Gisteren besteld, vandaag al binnen! Top! :D

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #216 Gepost op: 14 januari 2008, 20:20:11
Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe menu wat ik heb gemaakt bij de laatste seizoenen Prinsengracht & Nieuwmarkt ??

Rein

• Senior gebruiker
Reactie #217 Gepost op: 14 januari 2008, 21:12:36
Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe menu wat ik heb gemaakt bij de laatste seizoenen Prinsengracht & Nieuwmarkt ??
Ik heb eerdere menu's niet gezien, maar bij Nieuwmarkt ziet het er overzichtelijk uit :)

mon3aantje

• Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
Reactie #218 Gepost op: 14 januari 2008, 21:19:25

Eerste menu was gewoon het standaard menu van de dvdrecorder. Menu wat je er nu onder hebt gezet werkt wat prettiger en ziet er ook netter uit! Ik had ook bij de eerste 4 seizoenen wel eens last dat mijn dvd speler problemen had met het afspelen van de dvd's. Hij sprong dan na 1 chapter weer terug naar het begin van dat hoofdstuk. Bij de laatste twee seizoenen had ik daar helemaal geen last van. Ik ben niet zo technisch dus weet niet of dat te maken heeft met de menus of dat het met de manier van branden te maken had. Of misschien lag het wel aan mijn apparatuur dat kan ook nog.
Met betrekking tot de menus zal ik je de tip geven om dat ook toe te passen op de eerste 4 seizoenen!

steven.hfh

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #219 Gepost op: 17 januari 2008, 21:18:57
Ik heb eventueel interesse voor de series uit 1999 en 2000.. PM verstuurd ;)