DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001

Auteur Topic: DVD complete serie "Bij de Politie" Veronica / Rtl-5 seizoen 1995 t/m 2001  (gelezen 114451 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #220 Gepost op: 26 januari 2008, 09:56:06
Inmiddels is ook het laatste seizoen van "bij de Politie" waarin de ondersteunende diensten worden gevolgd bestelt!!

Hier onder toch wel een van de mooiste fragmenten uit "Bij de Politie" vind ik, deze achtervolging met allemaal oude Golfjes is me altijd bijgebleven toen ik het als klein jongetje ruim 10jr terug op de TV zag, mochten jullie wijkteam "Prinsengracht" nog niet helemaal hebben afgekeken wacht dan nog even met kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=nX9bPE1Ztp0

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #221 Gepost op: 26 januari 2008, 19:56:00
Dat vind ik ook het best stuk uit alle seizoenen die ik momenteel bezit 8)

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #222 Gepost op: 10 februari 2008, 11:52:23
Inmiddels ook het laatste seizoen van "Bij de Politie" af, in dit seizoenen worden de ondersteunende diensten gevolgt, bijgaand een previeuw van de eerste afleveringen:

http://www.youtube.com/watch?v=N__BRJElTEQ

De mensen die zich hebben opgegeven en/of geintresseerde kunnen even een PM sturen.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #223 Gepost op: 10 februari 2008, 12:17:24
Bedankt roy, je hebt me weer overtuigd die moet ik hebben!

Je hoort nog van me  8)

Rein

• Senior gebruiker
Reactie #224 Gepost op: 10 februari 2008, 12:37:17
Inmiddels ook het laatste seizoen van "Bij de Politie" af, in dit seizoenen worden de ondersteunende diensten gevolgt, bijgaand een previeuw van de eerste afleveringen:

http://www.youtube.com/watch?v=N__BRJElTEQ

De mensen die zich hebben opgegeven en/of geintresseerde kunnen even een PM sturen.
Trailer ziet er weer goed uit :)

Ik zal binnenkort even een pm sturen wanneer ik hem wil bestellen ;)

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #225 Gepost op: 12 februari 2008, 15:05:23
Damn.. wat een actie.. :D

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #226 Gepost op: 12 februari 2008, 16:15:54
Ik vraag me af hoeveel klachten die Rene (lange kaal man) van de pijp heeft gehad in zijn loopbaan bij de Politie.. :D

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #227 Gepost op: 12 februari 2008, 16:31:43
Ik vraag me af hoeveel klachten die Rene (lange kaal man) van de pijp heeft gehad in zijn loopbaan bij de Politie.. :D

Waarschijnlijk niet veel ... en als ze er waren, dan waren ze waarschijnlijk niet rechtmatig!

Ik had het via PM al gedaan, maar de overboeking is onderweg, m'n adres heb je nog wel!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #228 Gepost op: 12 februari 2008, 17:27:59
Hij is er wel een van het type "grote mond?! mee naar het bureau!" niet dat ik dat compleet af keur hoor. ;)

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #229 Gepost op: 12 februari 2008, 17:53:41
Hij is er wel een van het type "grote mond?! mee naar het bureau!" niet dat ik dat compleet af keur hoor. ;)
Zo hoort het ook, respect voor de agent. Wat het leukste is, is dat ik die agent ken en dat hij nu BUCO is in oost  ;)

*edit; buco is Buurt-Coördinator oftewel buurtagent, gebiedsgebonden medewerker, buurtreggiseur etc. Mod. Jerommeke88*

EditEdit: oftewel wijkagent  :D