Lotusfoto's!

Auteur Topic: Lotusfoto's!  (gelezen 23668 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #30 Gepost op: 27 december 2005, 11:37:22
Ik denk dat je die foto anders moet bekijken.
Hij is toen gemaakt op het forum dag. Daar hebben wij als lotus een aantal letsels gemaakt. De brandwond die bianca heeft gemaakt is gewoon het verschil laten zien tussen een 1e en 2e graads en een 3e graads.
Ik neem aan, dat als dit voor een oefening geweest zou zijn, zij wel degelijk een andere brandwond gemaakt zal hebben.  ;D

Ben der ook weer.
En inderdaad zoals Heleen al zegt de letsels zijn gemaakt om te laten kijken hoe de verwondingen er uit zien en niet om mee te spelen dan zet ik ze ook anders op.
Die derde graads heb ik gemaakt met latex en aangezien ik alleen die bij me had heb ik het daarmee eens geprobeerd hoe dat moest.
Dat het niet helemaal zoals het lotus boekje is geworden daar ben ik het mee eens maar het ging daar om te laten kijken hoe het er ongeveer uit ziet en niet om er ergens mee te gaan spelen.
Het was de tweede keer of zoiets dat ik met dat spul werkte en omdat ik niet echt de tijd had om het te laten opdrogen heb ik er toch maar geprobeerd iets van te maken zeker omdat er mensen stonden te kijken en die blijven geen 20 minuten staan tot dat spul eindelijk opgedroogd is zeker omdat er nog veeeeeeeeeeeeeellll meer te zien en te doen was. ;D

Lotus Bianca


scheurneusje

  • preventie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #31 Gepost op: 27 december 2005, 14:36:07
Ben der ook weer.
En inderdaad zoals Heleen al zegt de letsels zijn gemaakt om te laten kijken hoe de verwondingen er uit zien en niet om mee te spelen dan zet ik ze ook anders op.
Die derde graads heb ik gemaakt met latex en aangezien ik alleen die bij me had heb ik het daarmee eens geprobeerd hoe dat moest.
Dat het niet helemaal zoals het lotus boekje is geworden daar ben ik het mee eens maar het ging daar om te laten kijken hoe het er ongeveer uit ziet en niet om er ergens mee te gaan spelen.
Het was de tweede keer of zoiets dat ik met dat spul werkte en omdat ik niet echt de tijd had om het te laten opdrogen heb ik er toch maar geprobeerd iets van te maken zeker omdat er mensen stonden te kijken en die blijven geen 20 minuten staan tot dat spul eindelijk opgedroogd is zeker omdat er nog veeeeeeeeeeeeeellll meer te zien en te doen was. ;D

Lotus Bianca



OOOh oke ,ik dacht al wel dat het zoiets was.
Dan word het verhaal al heel anders ,vandaar dat ik ook zei ik weet niet waar het van kwam.
Werk ook soms met latex,stinkt wel behoorlijk he dat spul,maar geeft echt hele mooie resultaten.
verbandspray wil ook wel eens werken,en ook doe ik vooral met electriciteit het wel eens met dermawax.
Wel leuk zo,n dag waarbij er heel veel te zien is,jammer dat er hier in de buurt niet zoiets is ;)
er mogen van mij mij wel meer foto's komen hoor vind het geweldig.......... :)
Zo kun je namelijk veel van elkaar leren,jammer dat ik nog steed geen digi heb,anders kon ik ook wat foto's maken,toekomst.
groetjes karin
door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #32 Gepost op: 28 december 2005, 12:12:53
OOOh oke ,ik dacht al wel dat het zoiets was.
Dan word het verhaal al heel anders ,vandaar dat ik ook zei ik weet niet waar het van kwam.
Werk ook soms met latex,stinkt wel behoorlijk he dat spul,maar geeft echt hele mooie resultaten.
verbandspray wil ook wel eens werken,en ook doe ik vooral met electriciteit het wel eens met dermawax.
Wel leuk zo,n dag waarbij er heel veel te zien is,jammer dat er hier in de buurt niet zoiets is ;)
er mogen van mij mij wel meer foto's komen hoor vind het geweldig.......... :)
Zo kun je namelijk veel van elkaar leren,jammer dat ik nog steed geen digi heb,anders kon ik ook wat foto's maken,toekomst.
groetjes karin

Hee Karin geef je op voor de komende forumdag in Maart.
Dan zijn we met een hele groep van het forum bij elkaar en kan er gezellig geklets worden over van alles en nog wat.
Er worden nog mensen gebruikt. ;)
Zie evenementen kalender voor meer informatie
groetjes Lotus Bianca


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #33 Gepost op: 28 december 2005, 14:19:22

Er worden nog mensen gebruikt. ;)


Gebruikt of misschien gezocht?  ::)
  Ta


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #34 Gepost op: 28 december 2005, 14:53:51

Gebruikt of misschien gezocht?  ::)

Ja ja dat is weer die Limburgse inbreng ;D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #35 Gepost op: 28 december 2005, 14:58:54
Ja ja dat is weer die Limburgse inbreng ;D

Hmmm,jullie gebruiken dus veel mensen om te gebruiken.... ;D
  Ta


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #36 Gepost op: 28 december 2005, 15:28:43
Hmmm,jullie gebruiken dus veel mensen om te gebruiken.... ;D

Tis dat ik mijn snapper kapot heb maar anders zou ik echt niet weten wat ik nu moet denken.
SCHNAPPI ;D 8)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


scheurneusje

  • preventie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #37 Gepost op: 28 december 2005, 16:05:08
Hee Karin geef je op voor de komende forumdag in Maart.
Dan zijn we met een hele groep van het forum bij elkaar en kan er gezellig geklets worden over van alles en nog wat.
Er worden nog mensen gebruikt. ;)
Zie evenementen kalender voor meer informatie
groetjes Lotus Bianca

waneer wat waar???????
door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN