bewakingsstand van AED

Auteur Topic: bewakingsstand van AED  (gelezen 2979 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

whiter

  • Gast
Gepost op: 27 december 2005, 11:36:12
ik lees overal van een bewakingsstand van een AED maar kan iemand mij uitleggen waarvoor deze dient?




helm

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 27 december 2005, 12:24:09
waar lees je dat dan?


whiter

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 27 december 2005, 21:04:54
waar lees je dat dan?

overals is niet correct maar de medtronic cr plus heeft er een en ik weet niet waarom


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #3 Gepost op: 27 december 2005, 21:49:14
overals is niet correct maar de medtronic cr plus heeft er een en ik weet niet waarom
,

De bewakingstand die jij noemt, heeft te maken met de conditie van de accu en de operationele inzet van aparatuur, en doet de zelftesten van het systeem..
Dit heeft dus bijvoorbeeld niets te maken met het bewaken van patienten, of zo iets.. of met beveiligen tegen diefstaf..


whiter

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 28 december 2005, 18:02:58
,

De bewakingstand die jij noemt, heeft te maken met de conditie van de accu en de operationele inzet van aparatuur, en doet de zelftesten van het systeem..
Dit heeft dus bijvoorbeeld niets te maken met het bewaken van patienten, of zo iets.. of met beveiligen tegen diefstaf..



weet je dat heel zeker omdat dit een van de scenario's is die je kunt instellen dacht ik tenminste bij de cr plus van Medtronic


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #5 Gepost op: 28 december 2005, 19:30:55
weet je dat heel zeker omdat dit een van de scenario's is die je kunt instellen dacht ik tenminste bij de cr plus van Medtronic

Scenario's kan je alleen instellen op een trainer, en niet op een echte..


whiter

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 29 december 2005, 11:35:53
Scenario's kan je alleen instellen op een trainer, en niet op een echte..

dat klopt in dit geval heb ik het ook over te trainer. ik was even niet duidelijk ;D
groetjes


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #7 Gepost op: 29 december 2005, 12:06:32
dat klopt in dit geval heb ik het ook over te trainer. ik was even niet duidelijk ;D
groetjes

De monitoring stand bij een trainer, is een stand voor luie instructeurs, of die veel groepen tergelijkertijd of tijdens oefeningen waarbij die mensen relatief lang wil laten drukken en blazen..

Als je de monitoring status activeerd, kan je na drie no-schock advised the trainer in  een monitoring status geven, deze laat de cursisten gewoon door gaan, tot dat de instructeur de CPSS toets in drukt op de afstandbediening, dan simuleer je weer een shockable ritme.. Lees pagina 17 van de instructeurshandleiding van de lifepak cr+ trainer