en wat betreft altijd een verhaal met achtergronden erbij. ik vind zelf dat als je iets te vertellen heb dat je dat ook goed moet onderbouwen en niet iets zo maar op een forum moet zetten. en daarnaast wil ik vaak zelf iets meer over een onderwerp weten en ga ik vaak proberen om zo iets uit te zoeken. daarbij ben ik niet beroerd om informatie aan andere door te geven. ik denk dan er hier op het forum wel een aantal mensen zijn die dat kunnen beamen.
Ik hoop niet dat mijn zinnetje: "Haha, jij hebt ook overal een verhaal met achtergronden bij
" negatief overkwam, want zo was het zeker niet bedoeld hoor! Ik vond het juist leuk, dat als ik iets raars roep (crashtenden ombouwen tot waterwerper) je dan zelfs van zoiets achtergronden weet, daar heb ik respect voor en ik vind het ook leuk om die achtergronden te weten te komen
en ja dan die andere dikke International-Kronenburg waterwerper uit 1956. daar heb ik al eens foto's van geplaatst hier op het forum. deze was toendertijd van de Haagse Politie.
Zou je die nog een keer willen plaatsen?