Nieuwe Audi A4 hap auto

Auteur Topic: Nieuwe Audi A4 hap auto  (gelezen 8265 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #20 Gepost op: 20 december 2005, 22:11:54
ja doe ik ook heb laats nog een foto gemaakt van de dienstwagen in b..... bij het vliegveld
groeten,
rinus

SSSSSSSSSSSSSSST ;D ;D ;D

vesalius

• Senior gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 21 december 2005, 21:27:34
Nou daar hebben ze nogal wat geld in dordrecht weer twee nieuwe audi's
dus nu hebben ze totaal vijf wagens voor de huisartsenpost ze reden al met drie audi's
groeten,
rinus

Dordrecht werd tot 2 maanden terug verzorgd door de ambulancedienst Zuid-Holland-Zuid met 2 Renault Scenic's dezelfde als die rijden in Gorinchem (1 alleen is die geel), Middelharnis en Klaaswaal (beide 1, wit). Deze posten werden ook verzorgd door de ambulancedienst ZHZ. Per 1 januari begint in Middelharnis en Klaaswaal (die samen een hoop regelen en de chauffeurs rijden ook op beide posten) Medi-expresse, alleen Gorinchem blijft rijden met de Renault Scenic van de ambulancedienst ZHZ. Dit alles is uiteraard een centenkwestie, de ambulancedienst betaalt zijn personeel een stuk beter en geeft ook betere opleidingen etc.

In Dordt zijn twee oude Audi A2's gekomen in de aanloop op nieuwe auto's, het ging plotseling erg snel, het was dat ongeveer de helft van de chauffeurs overging zodat er ingewerkt personeel was want de contracten met het overige personeel werden pas de week voor de start rondgestuurd, opleiding etc was er dus nog niet. De 3e A2 is een extra'tje waarvan ik niet weet hoe of wat. Sinds 2 weken zijn de nieuwe Audi A4's gearriveerd.

In Dordt rijden dus slechts 2 auto's.  ;)

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 21 december 2005, 21:32:38
bedankt voor de info maar ik zie toch regelmatig drie wagens staan bij de post in dordrecht ziekenhuis tegenover de ijsbaan
groeten,
rinus

vesalius

• Senior gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 22 december 2005, 16:31:35
bedankt voor de info maar ik zie toch regelmatig drie wagens staan bij de post in dordrecht ziekenhuis tegenover de ijsbaan
groeten,
rinus

Er staat idd nog vaak een A2, op 4 januari draai ik weer een dienst dus ik zal eens vragen of dat dan de vaste reserve-auto is ofzo

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #24 Gepost op: 22 december 2005, 20:22:06
Er staat idd nog vaak een A2, op 4 januari draai ik weer een dienst dus ik zal eens vragen of dat dan de vaste reserve-auto is ofzo

okee bedankt voor de info misschien zie ik je wel want ik moet de vierde op controle in het ziekenhuis
dus zie je iemand foto's maken ben ik het
groeten,
rinus

SARwacht

• Forum gebruiker
  • Hulpverlening is MIJN ding!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #25 Gepost op: 2 januari 2006, 21:29:12
Vanaf vandaag is de HAP Hellegat voor Goeree Overflakkee gevestigd in het ziekenhuis van Dirksland.

Ze hebben ook een nieuwe wagen (nov 2005) alleen vreemd dat de wagen geen Biza striping heeft en geel is.

gr,

Paul
Centralist Politie Meldkamer eenheid Rotterdam Verbindings-coördinator Ouddorpse Reddingsbrigade. Strandwacht ORB Ouddorp

Karim

• Gast
Reactie #26 Gepost op: 2 januari 2006, 23:32:24

Ze hebben ook een nieuwe wagen (nov 2005) alleen vreemd dat de wagen geen Biza striping heeft en geel is.

Da's inderdaad wel erg stom gedaan ja  ::)

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #27 Gepost op: 3 januari 2006, 10:40:18
Audi A4 van ZHZ int donker

Foto's zijn gemaakt door Kees Andriesse
als jullie meer foto's willen hoor ik het wel
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

Karim

• Gast
Reactie #28 Gepost op: 3 januari 2006, 19:23:25
Mooie foto's.

Zoiets heb ik ook wel 's gemaakt van onze Touran's.

[verwijderd door de beheerder]

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #29 Gepost op: 4 januari 2006, 22:41:16
Vanaf vandaag is de HAP Hellegat voor Goeree Overflakkee gevestigd in het ziekenhuis van Dirksland.

gr,

Paul

deze wagen is ook gesignaleerd in 's gravendeel;)
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.