Grip2 akzo nobel Rotterdam 20-12-2005

Auteur Topic: Grip2 akzo nobel Rotterdam 20-12-2005  (gelezen 8390 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #30 Gepost op: 20 december 2005, 21:56:33
Kijk, interesting! Bedankt voor de info!! En weet iemand al waar de DU 90.1 (gezamenlijke brandweer hoorde ik, maar waar precies was nog onduidelijk) en de DU 90.2 komen te staan?
greetz,  Enrique


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 20 december 2005, 22:08:51
Kijk, interesting! Bedankt voor de info!! En weet iemand al waar de DU 90.1 (gezamenlijke brandweer hoorde ik, maar waar precies was nog onduidelijk) en de DU 90.2 komen te staan?
inderdaad de DU 90-1 van BZK is de bedoeling bij de gb
de DU90-2 eigendom van brw.r'dam is de bedoeling bij ons op de frbstr gezien er uitgegaan wordt dat de kazerne van zuid in het gaspak zitten en dan een kazerne van de andere maasoever komt voor ontsmetting zodra ik meer weet hoor je het
groeten,
rinus


K.N.R.Mark.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Ieder mens heeft de plicht een ander te helpen!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #32 Gepost op: 21 december 2005, 00:14:40
 
       
Ze hebben bij AKZO NOBEL een heel mooi bord hangen met wij werken hier al xxx dagen zonder ongevallen dit kunnen ze nu ook wel weghalen denk ik ;D

Waarom er zijn toch geen persoonlijke ongevallen gebeurd?

Groeten Mark. ;)
Zonder redders redden we het niet!!!! http://www.knrm.nl/stations/Stellendam/04Nieuws/


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #33 Gepost op: 21 december 2005, 08:56:40
Haha, nu staat er op dat bord zeker "Wij werken hier al 1 dagen zonder ongevallen"...

En voor de liefhebbers:

de CL 90.1 is een roepnummer dat abusievelijk niet uit het systeem verwijderd is. Dat was de oude CL 650, de cleaner-haakarmbak met compartimenten (zoals Rinus al zei).

De LR 90.1 is de oude HO 90.2 (Subaru Forrester), de Leider RegOT. Zelfde mannetje, zelfde auto, andere functie en ander roepnummer (auto is inmiddels omgestickerd).

De HO 90.1 is ongewijzigd en fungeert in GRIP-situaties als CoPI-leider. Heeft echter nog wel HO 90.1 op de auto staan gewoon.
greetz,  Enrique


brandweerman83

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 21 december 2005, 14:11:10
kijk zo leer je nog eens wat van elkaar


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #35 Gepost op: 21 december 2005, 14:28:35
Haha, nu staat er op dat bord zeker "Wij werken hier al 1 dagen zonder ongevallen"...

En voor de liefhebbers:

de CL 90.1 is een roepnummer dat abusievelijk niet uit het systeem verwijderd is. Dat was de oude CL 650, de cleaner-haakarmbak met compartimenten (zoals Rinus al zei).

De LR 90.1 is de oude HO 90.2 (Subaru Forrester), de Leider RegOT. Zelfde mannetje, zelfde auto, andere functie en ander roepnummer (auto is inmiddels omgestickerd).

De HO 90.1 is ongewijzigd en fungeert in GRIP-situaties als CoPI-leider. Heeft echter nog wel HO 90.1 op de auto staan gewoon.

Helemaal duidelijk......ennn uit :P


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 21 december 2005, 15:12:43
Haha, nu staat er op dat bord zeker "Wij werken hier al 1 dagen zonder ongevallen"...

En voor de liefhebbers:

de CL 90.1 is een roepnummer dat abusievelijk niet uit het systeem verwijderd is. Dat was de oude CL 650, de cleaner-haakarmbak met compartimenten (zoals Rinus al zei).

De LR 90.1 is de oude HO 90.2 (Subaru Forrester), de Leider RegOT. Zelfde mannetje, zelfde auto, andere functie en ander roepnummer (auto is inmiddels omgestickerd).

De HO 90.1 is ongewijzigd en fungeert in GRIP-situaties als CoPI-leider. Heeft echter nog wel HO 90.1 op de auto staan gewoon.

Ga je nou twijfelen wat ik vertel ik werd er ziek van gezien mijn meldontvanger ging als deze CL opgeroepen werd ook s'nachts hoor >:( >:( terwijl ik niet nodig was dus deze bak stond dubbel gekoppeld aan mijn oproep
groeten,
rinus


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #37 Gepost op: 21 december 2005, 22:27:25
Ga je nou twijfelen wat ik vertel ik werd er ziek van gezien mijn meldontvanger ging als deze CL opgeroepen werd ook s'nachts hoor >:( >:( terwijl ik niet nodig was dus deze bak stond dubbel gekoppeld aan mijn oproep
groeten,
rinus

 ;D haha nee hoor Rinus, juist niet! Ik heb alleen in mijn archief gekeken welke bak dat was.
greetz,  Enrique


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 21 december 2005, 22:35:06
;D haha nee hoor Rinus, juist niet! Ik heb alleen in mijn archief gekeken welke bak dat was.


nou ik zal wel even in mijn archief zoeken naar een foto van de bak dan plaats ik die nog wel
groeten,
rinus


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #39 Gepost op: 21 december 2005, 23:25:12
Als het de bak is die ik in gedachten heb, is hij helemaal verwaarloosd (schuurplekken enzo all over the place) en staat ie nu bij SFS...
greetz,  Enrique