We hebben het hier al vaker over gediscussieerd.
HOOOOIIIII
Is het misschien een goed idee (om als forum?) het landelijk buro om een reactie te vragen, (of meedoen aan de discussie)
Ik wil het met alle plezier doen. Ik hoor het wel
Greetz
Max
Mee eens max, ik spreek ook altijd liever "met"als "over", dat werkt stukken beter, ik zie in deze discussie allelei meningen maar weinig onderbouwing.
Als we het hebben over een besluit van de ALV, laat dat besluit dan ook zien door het op het forum te plaatsen, idem met beweringen over besluiten van het LB.
Doen we dan niet dan wordt het wel een erg "van horen zeggen" verhaal en is het helemaal niet meer duidelijk wat nu feit en wat een mening.
Als je niet wilt of kunt citeren verwijs dan op zijn minst naar het juiste verslag van het betreffende orgaan (geef de datum/agendapunt/bladzijde etc)
Heb je de feiten niet maar heb je het alleen maar "van horen zeggen" of betreft het slecht je mening, presenteer het dan ook als zodanig (of helemaal niet), presenteer het in ieder geval niet als feit.
Verder zijn afdelingen behoorlijk autonoom en een eigen rechtspersoon, pas dus op met uitspraken over wat een afdeling wel of niet mag als je niet terzake deskundig bent