Hi,
Alvast sorry voor de clickbait titel..
Maar dat was wel mijn score test naar oploop van de opleiding tot rechercheur. En afgewezen op andere gronden.
Heb hier per email een reaktie opgevraagd. (antwoord moet ik nog krijgen)
Beste,
Graag had ik vernomen enige verdieping aangaande mijn afwijzing betreffende mijn sollicitatie. En dan uiteraard de redenatie, specifiek gericht op mij, van deze afwijzing.
" Vanwege het beperkt aantal opleidingsplekken kijkt de politie – naast de resultaten van de online testen – ook naar factoren zoals vooropleiding, relevante werkervaring, culturele achtergrond en praktische zaken zoals woonplaats in relatie tot werkgebied. We vinden het jammer je te moeten informeren dat op basis van dit totaalresultaat wij jou niet hebben geselecteerd om door te gaan naar de volgende stap in de selectieprocedure. "
Want volgens mij had ik best een goede score uit de cognitieve test (19 uit 20). En aangezien de te verkrijgen positie begint met een master opleiding, is relevante werkervaring en/ of vooropleiding ondergeschikt. Tevens is een reden van afwijzing die jullie noemen de afstand werk/woon verkeer. Aangezien ik uit Noord-Holland kom en de functie zich ook in Noord-holland begeeft, zal dit ook niet het probleem zijn geweest.
In afwachting verblijf ik,
mvg
Wat is jullie ervaring hiermee?
Groetjes Bassa