Ik heb eens gelezen, 2 lange en korte broeken, 2 paar werkschoenen, sportschoenen en kleding, 2 polo's en shirts, 2 truien, 1 winterjas, 1 koppel, etc. 2 dozen en een tas dacht ik.
Vandaag ben ik nog door recruitment gebeld. Mijn sollicitatie voor week 5 wordt afgemeld. Nadat ik bij de KNO arts ben geweest en een positief advies krijg mag ik weer bellen en wordt de procedure weer opgestart. Ik hoef de komende 2 jaar de testen e.d. niet opnieuw te doen in ieder geval.
Succes met jullie opleiding!
Je krijg inderdaad veel. Je krijgt 4 werkbroeken, 2 zomer en 2 winter. Lange en korte mouwen polo's, een softshell jas en een winterjas en veel sportkleding en een trainingspak. 2 paar werkschoenen en een paar binnen en een paar buiten sportschoenen en je veiligheidsvest met alle attributen. Kreeg ook al holsters voor je pistool en pepperspray.
Heb 2 volle dozen en een tas gekregen en dan heb ik nog een aantal spullen op nalevering. Hopelijk krijg ik het wel optijd binnen. Heb geen jas of winterbroek gekregen.
Ik heb geen truien gekregen trouwens en wel meer polo's dan 2. Je moet ze elke dag aan en elke dag een schone is wel zo prettig lijkt mij.
En succes bij de KNO arts, hopelijk kan je met een positief advies toch door en starten met de opleiding. Ze hebben de komende jaren nog genoeg mensen nodig zag ik!