Dat het wel of niet spannend is voor jou betekent nog niet dat het voor de buitenwereld anders is. Het asociale hierin vind ik de werkwijze van de bewuste cowboy, het luistervinken over de rug van de brandweer en medewerker(s) van het bewuste bedrijf om informatie te vergaren, die vervolgens als complete onzin de wereld in te slingeren (het betrof geen 5 kuub brandstof en er staat geen koelwand)
Nadat we de cowboy hadden waargenomen is deze ook gesommeerd het terrein te verlaten, helaas was dit voor het bewuste verhaal te laat)
Ik vindt je nogal denigrerend over komen over deze verslaggever, met uitspraken als "cowboy". Als hij inderdaad journalist is heeft deze meneer een perskaart, en heb je niet zoveel weg te sturen, althans niet zonder goede reden.
Voor dat luistervinken met het overleg tussen brandweer en blijkbaar jou heeft hij alle kans voor gekregen blijkbaar. Lijkt mij dat het toch wel opvalt dat een vreemde mee luistert, niet vreemd want deze man is dan bezig met zijn werk. Gebeurt wel vaker dat een verslaggever erg in de buurt staat bij een overleg tussen hulpdiensten. Wat hij de wereld inslingert zal vast ergens vandaan komen.
Misschien wel van jou?
In het filmpje op het NHD wordt een aanvalsplan getoond waarbij de cowboy het heeft over een brandstoftank van 5000 liter.
De werknemer die wordt aangehaald ben IK. De informatie die de cowboy geeft is 100% onjuist.
Tja, wie heeft nu de waarheid gesproken? Ergens zal er wel een kern van waarheid liggen, en ja hij maakt er een verhaal van. En nogmaals, hij heeft ruim de gelegenheid gekregen om mee te kijken en luisteren. Je kunt hem haast niet verwijten dat hij dit dan ook publiceert. Daar wordt hij voor betaald. En hij zal zich inmiddels wel een breuk lachen omdat jij je zo laat kennen. Ga gewoon eens ergens boven staan. Als het niet jouw verhaal is wat hij in de wereld heeft gebracht is het toch niet jouw probleem? Jouw baas zal wel weten wie het bij het rechte eindje heeft.