25 maart 2006 NIEUWE FORUMDAG Schoonhoven!!!

Auteur Topic: 25 maart 2006 NIEUWE FORUMDAG Schoonhoven!!!  (gelezen 52677 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

pluisje

  • Gast
Reactie #100 Gepost op: 17 januari 2006, 18:19:32
alle me jezus das voor mij veel te ver jammer hoor :-\ :-\ :-\ :-\


helm

  • Gast
Reactie #101 Gepost op: 20 januari 2006, 16:47:58
Ik denk dat ik er ook weer bij ben,... ook voor het eten natuurlijk.  :)


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #102 Gepost op: 20 januari 2006, 17:25:22
Ik denk dat ik er ook weer bij ben,... ook voor het eten natuurlijk.  :)

Gezellig, je staat erbij! ;)


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #103 Gepost op: 21 januari 2006, 00:48:43
Nou, lang genoeg gewacht... een programma in grove opzet.
Hier kan dus nog het een en ander aan wijzigen. En van een enkel onderdeel is nog geen uitsluitsel... toch wil ik jullie alvast een idee geven. Hou deze topic dus in de gaten als je van eventuele wijzigingen op de hoogte wilt blijven!

Voorlopig dus:

10.00 uur    ontvangst met koffie (en die vlaai vorig jaar was niets mis mee, dames )
10.30 uur    demonstratie auto stabiliseren d.m.v. "stap-vast"
11.15 uur    demonstratie/presentatie politiediensten (nog in ontwikkeling). De bedoeling ligt er om een presentatie
                  geregeld te krijgen van de verkeersongevallendienst, waarin zij ons duidelijk maken waarom het zo
                  belangrijk is de sporen in tact te laten na een ongeval.
12.15 uur    lunchpauze
13.30 uur    start multidisciplinaire casus! Hierin kunnen weer een aantal forumleden hun bijdrage leveren
14.30 uur    einde casus
14.45 uur    koffie + evaluatie multidisciplinaire casus
15.30 uur    diverse kleine demonstraties, zoals o.a. ademluchtoefening, vlam in de pan, lotus/grimeren en
                  gelegenheid tot voertuigbezichtiging/fotografie. Wellicht dat er nog wat medische handelingen
                  op het programma komen
16.45 uur    demonstratie/presentatie ambulancedienst (nog in ontwikkeling) Ik hoop dat de ambulancedienst een
                  presentatie wil gaan geven over hoe zij het liefst ziet dat slachtoffers worden benaderd/behandeld
                  alvorens zij ter plaatse zijn en wat zij vervolgens verwachten van een overdracht.
17.30 uur    eten! We laten hiervoor de plaatselijke chinees voor ons koken en blijven lekker op de kazerne eten.

De kosten voor de hele dag zullen wat lager gaan uitvallen dan vorig jaar. De consumpties daarentegen laten we deze keer van de brandweer afkomen en daarvoor wordt (buiten de koffie en thee) 0,70 cent per berekend.
Over het exacte bedrag voor de lunch en andere bijkomende kosten en de bijdrage voor het eten 's avonds krijgen jullie nog nader bericht.

Het lijkt me duidelijk: dit mag je niet missen!!! :)

Dus wil je je nog opgeven, laat het me even weten. Dan zet ik je naam in de lijst erbij.

Zodra ik meer weet, horen jullie het van me.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #104 Gepost op: 21 januari 2006, 10:41:30
Wat een leuke dag wordt dat  ;D ;D
Was trouwens erg gezellig gisteravond in mooi Schoonhoven  8)


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #105 Gepost op: 21 januari 2006, 19:08:10
Leuk programma.
enne jullie hebben je toch wel gedragen he ::) ??? ;D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #106 Gepost op: 21 januari 2006, 19:45:50
Leuk programma.
enne jullie hebben je toch wel gedragen he ::) ??? ;D
Jazeker,dat weet je nu toch wel  8)
Het was heel leuk,we hebben een rondrit gehad met de personeelsbus van de brw Schoonhoven om de diverse locaties te bekijken ;D ;D


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #107 Gepost op: 21 januari 2006, 20:49:56
Jazeker,dat weet je nu toch wel  8)
Het was heel leuk,we hebben een rondrit gehad met de personeelsbus van de brw Schoonhoven om de diverse locaties te bekijken ;D ;D

Ja jaaaaaa ik ken jullie ondertussen om te weten dat het ook wel eens anders is ;) :-X :P

Maar ik vind het geweldig dat jullie het weer voor elkaar krijgen ,om ons gek genoeg te houden zodat we het hele ,nou ja dit keer weer het halve land door rijden om met een stel geweldige mensen samen te zijn ::) 8)

Pluimpje verdient :-*
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #108 Gepost op: 21 januari 2006, 20:54:28

Ja jaaaaaa ik ken jullie ondertussen om te weten dat het ook wel eens anders is ;) :-X :P

Maar ik vind het geweldig dat jullie het weer voor elkaar krijgen ,om ons gek genoeg te houden zodat we het hele ,nou ja dit keer weer het halve land door rijden om met een stel geweldige mensen samen te zijn ::) 8)

Pluimpje verdient :-*

ben het volledig met je eens
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #109 Gepost op: 21 januari 2006, 22:37:22

Ja jaaaaaa ik ken jullie ondertussen om te weten dat het ook wel eens anders is ;) :-X :P

Maar ik vind het geweldig dat jullie het weer voor elkaar krijgen ,om ons gek genoeg te houden zodat we het hele ,nou ja dit keer weer het halve land door rijden om met een stel geweldige mensen samen te zijn ::) 8)

Pluimpje verdient :-*
Dank je wel Bianca ;)

Tja,het is altijd weer spannend of het gaat lukken.Maar na de ervaring van de vorige forumdag in Leersum,wisten we al dat de mensen hier het leuk vinden als dit soort dagen worden gehouden.En het is voor mij altijd weer een uitdaging om zoiets van de grond te krijgen.

Zeker met de grote inspanningen die Jorrinda in zo,n forumdag steekt,ze schrijft iedere keer een casus.En daarbij laat ze  zich ook niet verrassen door dingen die je van te voren simpel weg niet kan inplannen.Noem bv uitvallen van mensen of voertuigen die je besproken hebt.Dus wat mij betreft een grote pluim voor Jorrinda ;)