Nou, lang genoeg gewacht... een programma in grove opzet.
Hier kan dus nog het een en ander aan wijzigen. En van een enkel onderdeel is nog geen uitsluitsel... toch wil ik jullie alvast een idee geven. Hou deze topic dus in de gaten als je van eventuele wijzigingen op de hoogte wilt blijven!
Voorlopig dus:
10.00 uur ontvangst met koffie (en die vlaai vorig jaar was niets mis mee, dames )
10.30 uur demonstratie auto stabiliseren d.m.v. "stap-vast"
11.15 uur demonstratie/presentatie politiediensten (nog in ontwikkeling). De bedoeling ligt er om een presentatie
geregeld te krijgen van de verkeersongevallendienst, waarin zij ons duidelijk maken waarom het zo
belangrijk is de sporen in tact te laten na een ongeval.
12.15 uur lunchpauze
13.30 uur start multidisciplinaire casus! Hierin kunnen weer een aantal forumleden hun bijdrage leveren
14.30 uur einde casus
14.45 uur koffie + evaluatie multidisciplinaire casus
15.30 uur diverse kleine demonstraties, zoals o.a. ademluchtoefening, vlam in de pan, lotus/grimeren en
gelegenheid tot voertuigbezichtiging/fotografie. Wellicht dat er nog wat medische handelingen
op het programma komen
16.45 uur demonstratie/presentatie ambulancedienst (nog in ontwikkeling) Ik hoop dat de ambulancedienst een
presentatie wil gaan geven over hoe zij het liefst ziet dat slachtoffers worden benaderd/behandeld
alvorens zij ter plaatse zijn en wat zij vervolgens verwachten van een overdracht.
17.30 uur eten! We laten hiervoor de plaatselijke chinees voor ons koken en blijven lekker op de kazerne eten.
De kosten voor de hele dag zullen wat lager gaan uitvallen dan vorig jaar. De consumpties daarentegen laten we deze keer van de brandweer afkomen en daarvoor wordt (buiten de koffie en thee) 0,70 cent per berekend.
Over het exacte bedrag voor de lunch en andere bijkomende kosten en de bijdrage voor het eten 's avonds krijgen jullie nog nader bericht.
Het lijkt me duidelijk:
dit mag je niet missen!!! Dus wil je je nog opgeven, laat het me even weten. Dan zet ik je naam in de lijst erbij.
Zodra ik meer weet, horen jullie het van me.