0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Zojuist bericht dat ik door ben naar de laatste sollicitatieronde en de 21ste weer in Engeland moet zijn voor de laatste tests en interview.
Gelukkig ben ik dan net weer terug.Zojuist bericht dat ik door ben naar de laatste sollicitatieronde en de 21ste weer in Engeland moet zijn voor de laatste tests en interview.Kom de 23ste weer terug als 't goed is dus mooi op tijd voor de forumdag.
Zou graag komen, dat paintballen ligt me nog vers in het geheugen en....Vorige keer moest ik heimelijk laten schieten DUS......Je mag mij er (nog even onder voorbehoud) ook opzetten.en dan ben ik natuurlijk beschikbaar als EHV'er. Arjan(p.s. ik weet uiterlijk eind januari pas of ik kan ja of nee)
Het programma ziet er goed uit hoor!!! Zojuist is er besloten dat het onderdeel "bobben" op de wervelplank, catagorie 3-mansbob in het SEH demo deel terug komt!
Nou, het programma lijkt een heel eind rond! Natuurlijk bestaat de kans op kleine wijzigingen of toevoegingen, maar de grote lijnen staan en het ziet ernaar uit dat het wederom een boeiend en gezellig dagje gaat worden!10.00 uur Vanaf nu staan we klaar voor jullie met een lekker kopje koffie of thee. Gelegenheid genoeg om even gezellig bij te kletsen of kennis te maken!10.30 uur “Stap-Vast”, een demonstratie over een geheel nieuwe wijze van het stabiliseren van een voertuig, verzorgd door de Brandweer Schoonhoven.11.15 uur Presentatie door de ambulancedienst over hun werk op straat, hoe zij het liefst zien dat slachtoffers worden benaderd/behandeld alvorens zij ter plaatse zijn en wat zij vervolgens verwachten van een overdracht.12.15 uur Lunchpauze! Wij zorgen voor een eenvoudige lunch en ook hier weer volop gelegenheid voor een gezellige babbel.13.30 uur Start van een multidisciplinaire casus! De samenwerking van ambulance, politie en brandweer in een realistische casus. Hieraan zullen - behalve een aantal forumleden - de brandweer Schoonhoven en de politie Schoonhoven meewerken.14.30 uur einde casus14.45 uur koffie + evaluatie van de multidisciplinaire casus, waarbinnen ook gelegenheid zal zijn voor het stellen van vragen en het maken van opmerkingen door de omstanders.15.30 uur Presentatie door de Verkeers Ongevallen Dienst, waarin wordt uitgelegd waarom het zo belangrijk is de sporen in tact te laten na een ongeval en hoe daar bij het aantreffen van slachtoffers mee wordt omgegaan.16.15 uur Workshop! We bieden de gelegenheid binnen de verschillende disciplines zelf wat dingen uit te proberen. De brandweer zal hierin medewerking verlenen door het verzorgen van een ademluchtoefening, er is de mogelijkheid om zelf eens in een wrak te knippen, wat doe je wanneer een vlam in de pan slaat. Forumleden van de Spoed Eisende Hulp geven de gelegenheid onder hun bezielende leiding eens wat medische handelingen uit te voeren. Door onze forumlotussen wordt een demonstratie verzorgd in het grimeren van diverse verwondingen. Ook bestaat nu de gelegenheid voor de mensen die hierin geïnteresseerd zijn voertuigen te bezichtigen en te fotograferen. 17.30 uur De gezellige afsluiting in de vorm van een gezamenlijke maaltijd! We laten hiervoor de plaatselijke chinees voor ons koken en blijven lekker op de kazerne eten.De mensen die zich al hebben opgegeven zullen een dezer dagen van mij een berichtje krijgen omtrent het overmaken van de eigen bijdrage van 7,50 euro voor deze dag voor gemaakte kosten en de lunch.De avondmaaltijd zal door een ieder voor zich op de avond van 25 maart moeten worden voldaan. Dit zal gaan uitkomen op een bedrag rond de 15,00 euro per persoon.Drankjes zijn de gehele dag door verkrijgbaar in de kazerne voor 0,70 euro per consumptie.Koffie en thee wordt ons door de brandweer Schoonhoven ter beschikking gesteld.Opgeven kan nog steeds, maar hoe eerder hoe liever (dat is voor de planning wat gemakkelijker).
Vriend,ik kom nog steeds, ik eet alleen niet mee