1, 2 en 3 september 2006 Wereldhavendagen Rotterdam omgeving Erasmusbrug

Auteur Topic: 1, 2 en 3 september 2006 Wereldhavendagen Rotterdam omgeving Erasmusbrug  (gelezen 8464 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #30 Gepost op: 3 september 2006, 13:05:48
Ik vond de demo van de DRB erg leuk om te zien Simon! Echt gaaf als de DRB 49 voorbij blaast. Hij heeft nog een soort van fluittoon op het eind waardoor het wel een vliegtuig lijkt :)

Misschien zie je jezelf nog eens terug op één van m'n foto's. Als je m dan wil hebben hoor ik het wel. Op welke van de vaartuigen zat je?

Edit: plaatje ter illustratie:

Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #31 Gepost op: 3 september 2006, 13:14:40
Ik wilde vandaag gaan, maar ik was sowieso pas om 4.00 thuis en het was zulk pokkeweer dat ik mooi thuis ben gebleven....


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #32 Gepost op: 3 september 2006, 13:17:06
Ik wilde vandaag gaan, maar ik was sowieso pas om 4.00 thuis en het was zulk pokkeweer dat ik mooi thuis ben gebleven....
watje    ;D ;D ;D ;D ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #33 Gepost op: 3 september 2006, 14:01:19
Ik wilde vandaag gaan, maar ik was sowieso pas om 4.00 thuis en het was zulk pokkeweer dat ik mooi thuis ben gebleven....

Kon je mooi gelijk door ;D

Maar eerlijk is eerlijk, je mist niet veel hoor ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #34 Gepost op: 3 september 2006, 21:13:31
Ik wilde vandaag gaan, maar ik was sowieso pas om 4.00 thuis en het was zulk pokkeweer dat ik mooi thuis ben gebleven....
bij mij exàct de zelfde redenen waarom ik toch niet gegaan ben... deed om half 10 m'n gordijnen open en zag het gieten en waaien... ik dacht '^%#$*%^)&&$(, bekijk het! duik m'n nest weer in! was ook 4 uur thuis ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 4 september 2006, 00:21:52
Zaterdag geweest, een grijze dag dag maar voor een landrot zoals ik toch wel leuk, ik was nog niet eerder op de Wereldhavendagen geweest. Helaas was er veel te veel te zien en te doen, zodat één dag veel te kort was.



SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #36 Gepost op: 4 september 2006, 19:36:10
Misschien zie je jezelf nog eens terug op één van m'n foto's. Als je m dan wil hebben hoor ik het wel. Op welke van de vaartuigen zat je?

Vrijdag zat ik op de 49, zaterdag op de 39 (Rescue II). De 39 is de meest licht-oranje; hij wordt volgend jaar dan ook (volgens planning) vervangen door een nieuwe a la de 49  :D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #37 Gepost op: 4 september 2006, 19:55:54
Ik kan die rescue's niet uit elkaar houden. Er staat ook geen nummer op (behalve het kenteken). Is het één van deze?



Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s