Brandweervoertuigen van de Amerikaanse strijdkrachten.

Auteur Topic: Brandweervoertuigen van de Amerikaanse strijdkrachten.  (gelezen 62847 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #170 Gepost op: 1 februari 2006, 18:52:04
Het is jammer dat er niet meer mensen bereid zijn foto's hier te plaatsen,het had zo leuk kunnen zijn!!!!
voorlopig de laatste foto geplaatst

[/quote]

het is jammer

maar ik moet wel zeggen dat het mijn ook al opvalt dat er de laatste tijd niet veel foto's op het forum worden gezet. nu komt met dit onderwerp ook nog wat anders om de hoek kijken. als ik het geheel op een rijtje zet. dat zijn er slecht een handvol forumleden die actief hieraan hebben meegewerkt om van dit onderwerp iets te maken. en hoofdzakelijk zijn dat dan Michel, Rick en ik zelf en een paar keer een van onze Belgische forumvrienden. je kan hier uit opmaken dat er maar een vijftal personen hierin interesse hebben of hebben we dat volkomen verkeerd ingeschat. graag verneem ik een reactie van andere forumleden.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


ffdh112

  • Gast
Reactie #171 Gepost op: 1 februari 2006, 20:31:08
Hoi Louis

Je slaat de spijker op de kop,ik zag dat je bij andere forum ook er last van had,als je kijk naar de mensen die het leuk vinden om te kijken naar deze forum krijg je toch de indruk dat het goed loopt
Misschien zijn ze niet bereid om wat te plaatsen buiten ons vijven
Wat natuurlijk niet bevorderd om er mee door te gaan,je had het me al verteld bij de VBB bijeenkomst
Bedankt voor je bijdrage en ik kijk het nog even aan
gr
michel

Het is jammer dat er niet meer mensen bereid zijn foto's hier te plaatsen,het had zo leuk kunnen zijn!!!!
voorlopig de laatste foto geplaatst



het is jammer

maar ik moet wel zeggen dat het mijn ook al opvalt dat er de laatste tijd niet veel foto's op het forum worden gezet. nu komt met dit onderwerp ook nog wat anders om de hoek kijken. als ik het geheel op een rijtje zet. dat zijn er slecht een handvol forumleden die actief hieraan hebben meegewerkt om van dit onderwerp iets te maken. en hoofdzakelijk zijn dat dan Michel, Rick en ik zelf en een paar keer een van onze Belgische forumvrienden. je kan hier uit opmaken dat er maar een vijftal personen hierin interesse hebben of hebben we dat volkomen verkeerd ingeschat. graag verneem ik een reactie van andere forumleden. 


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #172 Gepost op: 1 februari 2006, 20:33:13
Louis michel Jullie hebben beide gelijk...het is jammer dat er zo weinig gereageerd word. Ik zie jullie tzt wel misschien bij VBB..

grtz Rick


jur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #173 Gepost op: 1 februari 2006, 21:39:55
Dat er niet zoveel foto's geplaatst worden door anderen houdt uiteraard niet in dat jullie postings niet gewaardeerd worden! Ik weet zeker dat er meerdere forummers zijn die met veel belangstelling de door jullie geplaatste foto's bezichtigen, zonder zelf foto's te plaatsen. Dit geldt in ieder geval voor mijzelf; ik beschik niet over foto's, maar ben zeer geļnteresseerd in jullie collectie.
Met andere woorden... blijf vooral doorgaan.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #174 Gepost op: 1 februari 2006, 22:13:48
Sluit ik me helemaal bij Jur aan. Ik heb helaas zelf geen foto's om te plaatsen in dit topic, maar ik waardeer jullie moeite! Geweldige wagens om te zien allemaal.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #175 Gepost op: 3 februari 2006, 13:32:12
Ook ik kan mij bij voorgande aansluiten. Ik heb dan wel enkele foto's geplaatst en deze heb ik alleen kunnen maken omdat mij zwager bij de luchtmacht is en voor 3 jaar in Amerika zat. Ik denk dat er niet veel forum bezoekers zijn die naar de USA (kunnen) gaan en daar dan ook nog eens Airbases bezoeken. Ik weet uit ervaring dat het voor 9.11 al niet gemakkelijk was en het zal nu zeker niet gemakkelijker geworden zijn.

Zelf verzame ik geen buitenlandse brandweervoertuigen van het net. Als ik zelf onderweg ben maak ik wel foto's van (brandweer)voertuigen waar ik ben. Mijn verzameling eigen foto's bestaat uit ongeveer 10.000 foto's van diverse voertuigen die ik bij gelegenheid in de passende Forums bij het passende onderwerp plaats. Ik denk dat iedere forumbezoeker dit zou willen doen indien hij hiertoe de mogelijkheid en de middelen hiertoe heeft. Wardering moet niet altijd met (onnodige) bemerkingen in dit forum geplaatst worden. Naar mijn idee wijkt men dan te ver van het Topic af. (zoals deze discussie)

Fotograver: Jullie werk wordt wel degelijk gewardeert ook wanneer dit niet elke keer gezegt wordt, Ga a.u.b. zo verder. Ik zal het ook blijven doen.

Groetjes van uit Bischofsheim (Dld)

Feuerteufel
(in het dagelijks leven: Aaldert Koster)


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #176 Gepost op: 3 februari 2006, 19:27:05
Even een reactie tussendoor. met de drie reacties die ik nu vernomen heb. is het voor mijn persoonlijk geen probleem om verder te gaan met het plaatsen van foto's. nu is het wel zo dat als je een tijd bezig ben met een topic te vullen en je krijgt geen enkele reactie van iemand. dat je op een gegeven moment denk doe ik er wel goed aan om iets te plaatsen. natuurlijk hoeft men geen reactie te plaatsen bij elke keer dat je iets plaatst, maar het werk wel motiverend als je een keer een reactie krijgt van iemand. daarnaast begrijp ik volkomen dat niet iedereen in staat is om naar het buitenland te reizen om daar foto's van hulpverleningsvoertuigen te maken. ik zelf heb dat betreft in een voorberechte positie gezetten mede door mijn werk en de contacten die ik heb met verschillende mensen over de wereld . ook weet ik al te goed hoe moeilijk het is om op militaire bassissen te komen laat staan daar foto's te maken. wat betreft discussie, ik vind dat je daar nooit voor op zij moet gaan. ik weet dat er meer mensen zijn die niet meer zo actief bezig zijn op het forum mede door dit gegeven. ik heb namelijk naast Michel op de VBB dag meer mensen gesproken en gehoord dat zijn minder actief op het forum zouden gaan worden omdat ze het idee hadden dat het de overige forumleden niet interesseert wat zij op het forum plaatsen, ik bedoel maar.

laat ik verder maar stoppen met dit verhaal en gewoon verder gaan met waar ik op dit moment meebezig ben en hopen dat men een beetje een idee heeft gekregen waarom sommige stoppen met het plaatsen van foto's.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


ffdh112

  • Gast
Reactie #177 Gepost op: 4 februari 2006, 12:47:15


Mooi gesproken Louis!!!!!!

na deze gesprekken weer eens een mooi plaatje

Offutt AFB P24 nr 7
foto gekregen van brwman aldaar


ffdh112

  • Gast
Reactie #178 Gepost op: 4 februari 2006, 12:49:56


nr 7 achterkant
Offutt AFB P24 nr 7
foto gekregen van brwman aldaar


ffdh112

  • Gast
Reactie #179 Gepost op: 4 februari 2006, 12:52:10


andere hoek
Offutt AFB P24 nr 7
foto gekregen van brwman aldaar