Een combi in een portofoon tussen analoge brigade kanelen en de gespreksgroepen van C2000 zie ik weinig voordeel omdat je in noodgevallen zowel je eigen brigade kanaal moet uitluisteren als de multidiciplinaire gesrpeksgroep en met 1 porto gaat dat niet goed lukken.
9910001
Dus heb je een centralist nodig. Iemand die kan luisteren en en eventueel informatie kan doorgeven. Geen OvD-R. En het aantal slachtoffers heeft weinig te maken met de opzet van de hulpverlening. Het gaat om de ingezette materialen en de daarbij behorende organisatie. Oja, en vandaag is er ook maar één licht gewonde gevallen bij dat "brandje", maar er was wel degelijk een HOvD-P, HOvD-B en RGF of wat dacht je van het OT en BT etc actief hier op de Zijlweg
Erny,
tuurlijk krijg ik hem beter, ik heb het orgineel!!! Alleen niet op deze werkplek, hahaha. Geloof dat er een brandje is.
Muistroom,
het maakt niet uit hoeveel afritten je hebt, als je maar multi-disciplinair dezelfde nummering gebruikt. Ik begrijp niet dat AS deze punten niet kent, omdat de geplastificeerde kaarten bij de instructie van C2000 ook op de post zijn achtergelaten. Misschien iemand met teveel opruim woede?
Wij hebben regionaal alle te berijden punten aangegeven, waarbij twee punten minder makkelijk te nemen zijn, namelijk X = Castricum (buiten deze regio) en A = Heemskerk (geen 4WD doorgang). Maar alle instanties hebben dezelfde lijsten. Maar ook de MKA en RAC gebruiken dezelfde punten in het GMS en GIS. Dus . . . . goede afspraken is het halve werk. En als een assisterende ambulance dus nu naar het strand wordt gedirigeerd kan de MKA deze zeer makkelijk de goede weg sturen via AVLS-GIS.
RR
(de techniek staat voor niks)