Nou Joris(misschien ken ik je wel van gezicht, was je bij de regio bijstandsoefening een paar weken terug??),
Waarschijnlijk zullen jullie beginnen met het concept waar we dit jaar mee op Leidschendam (Vlietlanden E.O.) hebben gedraait. Dus alleen een porto voor OvD en Bevelvoerder(ik weet niet of jullie nog oude namen gebruiken; postcommandant ofzo). En dan langzamerhand over gaan, of gaat dit in ene keer bij jullie?
En ja jullie gaan direct communiceren met het RAC dit zal in standaard gevallen door de CP gedaan worden(ook het in en uitmelden). Roepcodes; daar is wat herrie over geweest binnen de 'RB regio', vermoedelijk krijgen we BRW roepnummers in de 15-8xxx reeks. Dus bijvoorbeeld 15-8610(op c2000 als 86-10).
Volgensmij hebben jullie al wel een gespreksgroep in de REDD/KNRM bank, heb ik een keertje voor bij zien komen. Waarschijnlijk iets van RBG-ZT(M) ofzo. Over evenementen; wij hebben daarbij gewoon contact over c2000(bij grote meestal ook in de RMG van de OvD's voor de OvD-R).
Joost (Als zoetermeer over is, is het volledig gedaan met de analoog hier in de regio
)