Ook ik mag in week 17 starten, eind April.
Ik heb inmiddels meerdere malen gesolliciteerd en geprobeerd om te mogen starten, echter is het me de afgelopen 2 jaar 5x niet gegund.
De reden hiervoor delen ze inderdaad niet maar is voor mij ook niet relevant (meer) omdat ik er nu toch doorheen ben.
Eigenlijk heb ik de gehele selectieprocedure als vlot en fijn ervaren. Heb me geen enkel moment uit mijn comfort zone gevoeld en de afspraken voor de verschillende onderdelen volgden elkaar in rap tempo op.
Enige echte verrassing was dat ik gebeld werd op vrijdag om dinsdag al de sporttest te doen. Ik had verwacht nog een paar weken tussen de tests te hebben, waardoor ik nog niet met de PolitieConditie app was waar ik wilde zijn. Echter toch gehaald met 0:13 over. Als ik goed had gepaced, had ik nog wel meer kunnen sparen en minder kapot te zijn in de laatste ronde. Echter, onder de grens is onder de grens.
Psycholoog en Rollenspel heb ik als fijn ervaren. Er werd goed doorgevraagd en alles wat in me zat is er vakkundig uitgehaald haha. En dat is maar goed ook!
Zeeland West-Brabant zal mijn regio zijn. Ik zag al iemand langskomen hier die ook in die regio heeft gesolliciteerd. Tof om te lezen! Dan is de eerste verbinding nu al gemaakt.
Ik heb inmiddels mijn huidige baan al opgezegd (eind '21 al gedaan, na bevestiging van recruiter en de mail dat ik mag starten).
Als het goed is mag ik 02-03 mijn kleding gaan passen!
Ik kan niet wachten tot die dag, dan ben ik weer een stap dichterbij en zo is de periode tot de opleiding begint betre te behappen in 2 delen.
Wellicht zie ik sommigen van jullie dus op de Academie, als we echt mogen starten!!