Sollicitatie agentenopleiding april '22

Auteur Topic: Sollicitatie agentenopleiding april '22  (gelezen 46133 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Jasper_078

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #80 Gepost op: 28 maart 2022, 13:12:34
Nice! Ken nog iemand die op dat basisteam geplaatst is. Wij hebben klein appgroepje voor leerlingen rotterdam die in april beginnen. Als je leuk vind om te joinen let me know
Ha, dat zou me zeker leuk lijken! Als het goed is heb je mijn telefoonnummer via een prive bericht ontvangen.

Tessaa10

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #81 Gepost op: 28 maart 2022, 22:38:51
Ik heb het heel erg naar mijn zin! In april start ik alweer met Q3. Je leert in korte tijd super veel, dus vol aan de bak  998765
Heel veel succes straks en laat je vooral niet gek maken de eerste paar weken. Geef jezelf de tijd om alles te verwerken en je plekje te vinden.

Fijn om te horen dat je het na je zin hebt! 😀 Ik ben zo benieuwd wat ons allemaal te wachten staat…! 🙈

Robin2548

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #82 Gepost op: 29 maart 2022, 20:28:07
Ik heb ook mijn aanstellingsbesluit ontvangen en uitnodiging voor de eerste werkdag op 25 april.
Theorie Rotterdam en praktijk bij basisteam Dongemond (NB)

Heeeee in het altijd mooie Geertruidenberg dus! Waar kom je vandaan?

Pekeeters

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #83 Gepost op: 30 maart 2022, 11:41:19
Heeeee in het altijd mooie Geertruidenberg dus! Waar kom je vandaan?

Uit Tilburg!

JR84

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #84 Gepost op: 30 maart 2022, 13:07:51
Dit idd. Ik ben van de 2145 (november) klas en uit onze lichting wachten er ook nog heel veel op jassen en broeken enzo.
Velen hebben maar 1 broek (en wij moeten ook IBT-en in uniformbroek) en buiten simulaties draaien zonder winterjas = kou lijden  :D

Hé, ik heb een vraag aan jou. Kun jij vertellen wat de schooltijden zijn? Hoe ziet jouw rooster eruit qua begin en eindtijd?

Robin2548

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #85 Gepost op: 30 maart 2022, 14:16:13

daniquevh

• Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
Reactie #86 Gepost op: 30 maart 2022, 15:08:20
Hé, ik heb een vraag aan jou. Kun jij vertellen wat de schooltijden zijn? Hoe ziet jouw rooster eruit qua begin en eindtijd?

Reken op 5 dagen school van 8:00-17:00. Roosters worden vaak aangepast. Ze rekenen op veel flexibiliteit

Lizzy

• Forum gebruiker
Reactie #87 Gepost op: 30 maart 2022, 19:39:58

In principe zijn de dagen van 8 tot 5. Soms heb je zelfstudiedagen en dan bepaal je met je leerteam of je thuis blijft (wel aan de studie) of dat je naar school komt voor bijv een groepsopdracht ofzo.
Per Q krijg je een rooster met lessen en die zijn wel redelijk vast, maar het gebeurt nog wel eens dat er wat gewisseld wordt (of vanuit ons of vanuit docent).
De ene periode heb je iets meer vrije tijd, zeker in Q1 is dat het geval. Mijn tip: gebruik die tijd echt om kennis tot je te nemen (gebruik Stapel en de Koning!). Later krijg je minder tijd en gaat het allemaal in een sneltreinvaart.
Wij krijgen nu zelf een week of 3 die compleet volgestouwd zijn met lessen. Er is heel weinig studie- of voorbereidingstijd voor de lessen en daarmee ook weinig tijd om de stof goed tot je te nemen.
Kortom: reken gewoon op 5 hele dagen  998765

Lizzy

• Forum gebruiker
Reactie #88 Gepost op: 30 maart 2022, 19:44:05
En nog een aanvulling: als je les om 8.00 uur begint, dien je omgekleed en wel(in uniform dus) in de les te zitten en vóór de les heb je een briefing met je leerteam.
Bij ons is het dus zo dat we rond kwart voor 8 briefen en dat je dan dus ook al omgekleed bent.

JR84

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #89 Gepost op: 31 maart 2022, 13:26:08
En nog een aanvulling: als je les om 8.00 uur begint, dien je omgekleed en wel(in uniform dus) in de les te zitten en vóór de les heb je een briefing met je leerteam.
Bij ons is het dus zo dat we rond kwart voor 8 briefen en dat je dan dus ook al omgekleed bent.

Ok, superbedankt voor je informatie! :D